تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 02
مدیرعامل اپراتور دوم موبایل در واکنش به انتشار اخبار هزینه گران بسته‌های اینترنتی این اپراتور برای ایام اربعین، گفت: چهار بسته هفتگی با حداکثر قیمت یک گیگ 75 هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش آی تابناک : علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل در واکنش به انتشار اخبار هزینه گران بسته‌های اینترنتی این اپراتور برای ایام اربعین، اظهارداشت: چهاربسته هفتگی 150 مگابایت، 300 مگابایت، 600 مگابایت، و 1 گیگابایتی با قیمت‌های، 18هزار تومان، 30 هزار تومان، 50 هزارتومان و 75 هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال تا 80 درصد تعرفه اینترنت مصرف آزاد و تا 95 درصد قیمت بسته های ویژه اینترنت را کاهش داده ایم و علاوه بر این روزانه 10 مگابایت اینترنت رایگان برای تمامی مشترکان مان در نظر گرفته ایم که با شماره گیری کد دستوری *111*8#  حتی اگر شارژ نداشته باشند می توانند از آن استفاده کنند.

به گفته وی، مشترکان می توانند با شماره گیری کد دستوری *111*3*2# از بسته ها استفاده کنند.

وی گفت: امسال صحبت‌هایی از عدم کاهش قیمت از سوی اپراتورهای عراقی برای ایام اربعین مطرح بود که علیرغم این موضوع امسال هزینه برقراری مکالمه از عراق به ایران را حتی از اپراتورهای عراقی کمتر کرده ایم و بر این اساس تماس ها اعم از داخلی و تماس با ایران 799 تومان به ازای هر دقیقه، ارسال پیامک 299 تومان و دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است.






منبع : فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار