کد خبر: ۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 02
به نظر می‌رسد ریزر با یک محصول قدرتمند وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است. این شرکت بزرگ که در زمینه‌ی محصولات گیمینگ فعالیت می‌کند، در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ موفق به خرید شرکت نکست‌بیت شد و حال گوشی قدرتمند ریزر فون (Razer Phone) را معرفی کرده است.
به گزارش آی تابناک: به نظر می‌رسد ریزر با یک محصول قدرتمند وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است. این شرکت بزرگ که در زمینه‌ی محصولات گیمینگ فعالیت می‌کند، در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ موفق به خرید شرکت نکست‌بیت شد و حال گوشی قدرتمند ریزر فون (Razer Phone) را معرفی کرده است.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

ین گوشی با یک بدنه گوشه‌دار مکعبی و فلزی آلومینیومی به بازار عرضه خواهد شد که شاید حاشیه باریک گلکسی اس 8 را نداشته باشد اما در جلوی خود میزبان دو بلندگوی استریو با فناوری دالبی اتموس خواهد بود. این گوشی با این‌که درگاه هدفون ندارد از یک مبدل صوتی مجزای 24 بیتی نیز بهره خواهد برد تا آدیو فایل‌ها را نیز راضی کند.ریزر ادعا کرده است که محصول جدیدش، قدرتمندترین اسپیکر را در بین گوشی‌های هوشمند دارد.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

گوشی ریزر فون از نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD از نوع IGZO با رزولوشن QHD بهره می‌برد. به گفته‌ی ریزر، نمایشگر این گوشی دارای محدوده‌ی رنگی گسترده و نرخ رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است؛ این نرخ، تقریبا دو برابر نرخ رفرش‌ریت گوشی‌های هوشمند امروزی به‌جز محصولات آیپد پرو اپل است. ریزر فون از فناوری رفرش‌ریت انطباقی بهره می‌برد که به لطف آن، پردازنده‌ی گرافیکی و نمایشگر گوشی به‌خوبی با یکدیگر همگام‌سازی می‌شوند. این فناوری ظاهرا UltraMotion نام گرفته و با همکاری ریزر و کوالکام ساخته شده است. به لطف این فناوری حتی در نرخ فریم بالا، شاهد لگ در بازی نخواهید بود؛ خبر خوب این است که فناوری یاد شده، عمر باتری را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

مانند همه پرچم‌داران ریزر هم از تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 استفاده کرده اما آن را با 8 گیگابایت رم همراه کرده که نسبت به رقبا 50 تا 100 درصد بیشتر است.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

دوربین دوگانه ریزرفون شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.75 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز f/2.6 است که شما را قادر به زوم دوبرابر اپتیکال و یا ثبت تصاویر پرتره می‌کند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی با F/2.0 در نظر گرفته شده و حسگر اثر انگشت مانند گوشی‌های سونی با دکمه پاور در سمت راست گوشی ادغام شده است. ریزر فون با اندروید 7.1.1 عرضه می‌شود اما ریزر قول داده تا آن را در زمستان به اندروید 8 اوریو آپدیت کند. رابط کاربری ریزرفون بسیار به اندروید خالص نزدیک بوده و ریزر یک نسخه اختصاصی از لانچر Nova Launcher را بر روی آن نصب کرده است.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

ریزر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای گوشی جدیدش در نظر گرفته است که البته این مقدار را می‌توان با کارت میکرو اس‌دی افزایش داد. اما یکی از مهم‌ترین نکات ریزر فون خصوصا برای آن‌هایی که زیاد با گوشی بازی می‌کنند، ظرفیت باتری آن است. گوشی جدید ریزر از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و می‌توان آن را با باتری گوشی‌های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو مقایسه کرد. بر اساس ادعای ریزر، کاربران می‌توانند به‌مدت ۱۲.۵ ساعت به‌طور مداوم روی این گوشی به تماشای فیلم بپردازند و به‌مدت ۶۳.۵ ساعت نیز موسیقی گوش کنند. بر اساس نتایج برخی آزمایش‌ها، می‌توان به‌طور مداوم تا ۷ ساعت با ریزر فون به انجام بازی Hearthstone پرداخت. درصد شارژ باتری این گوشی به لطف بهره‌گیری از قابلیت شارژ سریع +4.0 شرکت کوالکام، در طول یک ساعت از ۰ به ۸۵ درصد می‌رسد.

گوشی ریزر فون رونمایی شد

ریزرفون ابعادی برابر با 158.5 در 77.7 در 8 میلی‌متر داشته و وزن آن نیز 197 گرم خواهد بود. ریزرفون از 26 آبان ماه از طریق فروشگاه آنلاین ریزر با قیمت 699 دلار به صورت آنلاک به فروش خواهد رسید. ریزر همچنین یک نسخه محدود از این گوشی را با لوگوی سبز رنگ در پشت عرضه خواهد کرد.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار