کد خبر: ۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 01
فیس آیدی آیفون 10 تکنولوژی جدید گوشی پرچمدار اپل است. به نظر شما قابلیت تشخیص چهره آیفون ایکس (iPhone X) می‌تواند دوقلوهای همسان را تشخیص دهد؟

به گزارش آی تابناک : به تازگی ویدیویی منتشر شده و در آن، دو برادر دوقلوی همسان، فیس آیدی آیفون 10 اپل را به چالش کشیده‌اند. یکی از آنها چهره خود را توسط قابلیت تشخیص چهره آیفون 10 ثبت کرده و آن را در حالت‌های مختلف با پوشش‌های متفاوت (عینک آفتابی، کلاه، شال) تست می‌کند. پس از آن، برادرش سعی بر باز کردن قفل آیفون 10 با چهره اش دارد. اما نتیجه کار جالب است.

شما می‌توانید این ویدیو را در انتهای مطلب ببینید. اما قبل از آن، ترجمه مکالمه این دو برادر را در حین آزمایش قابلیت فیس آیدی آیفون 10 بخوانید:

گرگ (Greg): گرگ فیبر هستم، 36 سال دارم.
بریان (Bryan): بریان فیبر هستم، 36 سال دارم. مردم همیشه ما را با هم اشتباه گرفته و قادر به تشخیص نام ما از روی چهره نیستند.
گرگ: برادر شماره 1؛ بله. برادر شماره 2؛ نه. باز هم نه. درست است، شما نمی‌توانید آیفون ایکس را فریب دهید!
بریان: واقعا عجیب است که فیس آیدی آیفون 10 با این قدرت می‌تواند جزییات چهره من را از برادر دوقلویم تشخیص دهد. حتی در برخی مواقع، اعضای خانواده نیز ما را با هم اشتباه می‌گیرند. الان دیگر کاملا مطمئن هستم که حتی برادرم هم قادر به بازکردن قفل گوشی من با چهره خودش نیست. من نیز نمی‌توانم آیفون ایکس او را باز کنم.
گرگ: موافقم!

01:2901:46
منبع: گجت نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار