کد خبر: ۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 01
این دوربین هوشمند در حالت شناور روی هوا می‌تواند همه زوایای خانه را تحت نظارت داشته باشد و همچنین به عنوان یک مرکز هوشمند برای همه دستگاه‌های خانگی شما عمل کند.

به گزارش آی تابناک : در طول چند سال گذشته، ما شاهد اشیای خانگی بوده‌ایم که تمایل به مقاومت در برابر گرانش و معلق ماندن دارند. ساعت‌ها، لامپ‌ها، میزها و اسپیکر بلوتوث‌ها همه تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و ما حتی چیزهای عجیبی مانند لامپ‌های ابری شناور و یک موس که روی یک پد موس شناور است، دیده‌ایم.

آخرین دستگاهی که برای معلق ماندن طراحی شده "Moon"، یک دوربین هوشمند با مجموعه‌ای گسترده از ویژگی‌ها است.

ظاهرا، عملکرد اصلی Moon، نظارت امنیتی هوشمند است. این دستگاه دارای هر دو ویژگی تشخیص صدا و حرکت است.

بنابراین اگر وقتی شما خانه نیستید، چیزی را بشنود یا ببیند یک پیام زنده و مستقیم به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند.

همچنین توانایی برقراری ارتباطات دوطرفه هوشمند را دارد، بنابراین شما می‌توانید از راه دور با مزاحم یا دزد صحبت کنید و یا از حال یکی از عزیزانتان که در خانه است یا به خانه شما آمده، مطلع شوید.

سازنده این دوربین شرکت "1-Ring"، این دستگاه را همچنین به عنوان دستگاه مرکزی هوشمند طراحی کرده‌اند که می‌تواند تمام لوازم خانگی از جمله آمازون الکسا، گوگل هوم، اپل هوم‌کیت و وسایل هوشمند سامسونگ را با پشتیبانی از استانداردهای اتوماسیون خانگی به طرز حیرت انگیزی به یکدیگر متصل کنند.

این سیستم علاوه بر وای-فای و بلوتوث می‌تواند از طریق پروتکل‌های "ZWave"، "ZigBee" و "IR Blaster" نیز ارتباط برقرار کند.

این دستگاه با طیف وسیعی از سنسورهای دما، رطوبت، نور و دی‌اکسید کربن و همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت p1080 ویدئو ضبط کند.

همچنین قابلیت دید در شب همراه با سه میکروفون نویزگیر دارد. ضمن این که این دوربین به صورت بی‌سیم در حالی که در حالت معلق در حال فعالیت است، شارژ می‌شود.

"1-Ring" ادعا می‌کند شناور و معلق ماندن Moon بیشتر از یک ترفند بصری است که اجازه می‌دهد تا کنترل تصویر را به صورت روان و ثابت در زوایه 3600 درجه به طور کامل انجام دهد.

در مقایسه با دوربین‌های هوشمند مشابه در بازار مانند "Nest Cam"، این دوربین مطمئنا دارای قابلیت‌های گسترده‌تری است و قابلیت اتصال همه وسایل هوشمند به یکدیگر از طریق اینترنت باعث می‌شود که یک مرکز هوشمند کاملا شیک باشد.

قیمت نهایی این سیستم 330 دلار تخمین زده می‌شود، که باعث می‌شود تبدیل به یک دوربین هوشمند رقابتی شود.






منبع : گیزمگ 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار