کد خبر: ۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 01
از آنجا که موبایل در میان وسایل اولیه زائران جای دارد، به زائران توصیه می شود برای دریافت خدمات ارتباطی بهتر و بهبود کیفیت خدمات در این ایام، برخی توصیه ها را جدی بگیرند.
به گزارش آی تابناک : نخست اینکه به هیچ عنوان زائران برای شارژ کردن گوشی‌ خود، آن را به دست افراد غریبه ندهند و مراقب افراد سود جو در بازار سیاه سیم کارت در عراق باشند.
با وجود احتمال تداخل شبکه در مرز، کاربران از قبل تنظیماتی را برای پرهیز از هرگونه مشکل روی گوشی خود داشته باشند؛ برای این کار زائران باید درمنوی تنظیمات شبکه، آن را از حالت خودکار به دستی تغییر دهند.
به زائران توصیه می شود که به دلیل هزینه بالای تماس، زمان مکالمه‌های تلفنی خود را به حداقل برسانند و امکان مکالمه را برای همه زائران فراهم کنند. چرا که تماس های طولانی علاوه بر افزایش هزینه، باعث شلوغی شبکه می شود. زائران پیامک‌های تبلیغاتی خود را برای جلوگیری از تحمل هزینه‌های زیاد غیرفعال کنند و همچنین از پرداخت آخرین قبض موبایل خود اطمینان حاصل کنند.
یادداشت کردن شماره‌های ضروری به دلیل اینکه احتمال گم کردن گوشی موبایل و همچنین به یاد داشتن کد ۰۰۹۸ برای تماس با ایران توصیه دیگری است که زائران اربعین باید آن را جدی بگیرند.
زائران از وای فای درساعات روز استفاده کنند. چراکه در شب تمرکز استفاده از وای فای، کیفیت سرویس را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین اولویت بندی تماس ها را در نظر داشته باشند و از دانلود فیلم ها و محتواهایی که جنبه سرگرمی دارند.






منبع : جیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار