کد خبر: ۱۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 01
همانطور که می‌دانید، نسخه قرمز رنگ گوشی سونی Xperia XZ Premium در اوایل این ماه عرضه شد که ابتدا در ژاپن به فروش رسید و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و سپس شاهد فروش این گوشی در مالزی بودیم که در آنجا هم به همین نحو فروش بسیار بالایی را داشت. اکنون خبر دار شدیم این گوشی در اروپا هم قرار است به فروش برسد.
به گزارش آی تابناک: همانطور که می‌دانید، نسخه قرمز رنگ گوشی سونی Xperia XZ Premium در اوایل این ماه عرضه شد که ابتدا در ژاپن به فروش رسید و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و سپس شاهد فروش این گوشی در مالزی بودیم که در آنجا هم به همین نحو فروش بسیار بالایی را داشت. اکنون خبر دار شدیم این گوشی در اروپا هم قرار است به فروش برسد.

گوشی سونی Xperia XZ Premium رنگ قرمز به اروپا می‌آید

اکنون کاربرانی که در آلمان هستند امکان سفارش این گوشی را دارند و این به این معنا نیست که گوشی را همان موقع تحویل می گیرند به این دلیل که در انبار موجود نمی باشد. جهت سفارش این گوشی می بایست به فروشگاه اینترنتی رسمی سونی مراجعه کنند و یک سفارش خرید گوشی Xperia XZ Premium با رنگ قرمز ثبت نمایند.
البته طبق اخبار اعلامی قرار است در چهار شنبه همین هفته موجود شود اما تعداد آن محدود است. کاربران می توانند این گوشی را با رنگ قرمز با مبلغ 699 یورو سفارش دهند که این مبلغ همان مبلغ خرید با رنگ های دیگر است. در حقیقت جهت خرید رنگ قرمز نیاز به پرداخت هزینه ی بیشتری نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار