کد خبر: ۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 29
پردازنده‌ها روز به روز با سرعت فراوانی قوی‌تر و بهینه‌تر می‌شوند و چیز عجیبی نیست که در مدت زمان‌های کوتاه شرکت‌ها محصولات تازه خود را معرفی کنند و کوالکام نیز در فکر معرفی اسنپ‌دراگون جدید است.
به گزارش آی تابناک: کوالکام چند سالی است که حسابی با سری پردازنده اسنپ‌دراگون خود غوغا کرده و قرار است این چند ماه را نیز حسابی سرش شلوغ باشد. این شرکت برنامه دارد تا اسنپ‌دراگون 845 را اواخر آذر ماه معرفی کند و همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ سریع‌تر از دیگر شرکت‌ها عمل کرده و قرار است گوشی گلکسی اس 9 خود را با اولین سری تولیدی اسنپ‌دراگون 845 به بازار عرضه کند.

اسنپ‌دراگون 845 احتمالاً اواخر آذرماه رونمایی خواهد شد

کوالکام قرار است این سری پردازنده جدید خود را در همایش Snapdragon Technology که در تاریخ 13 آذر ماه آغاز به کار می‌کند معرفی کند. این مراسم چهار روزه در هاوایی برگزار خواهد شد و از همین حالا یک سری ویدئو به عنوان دعوتنامه این مراسم به بیرون درز کرده است.
اسنپ‌دراگون 835 در CES 2017 معرفی شد و به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد یک ماه زودتر محصول تازه خود را رونمایی کند. گرچه باید تا معرفی گلکسی S9 صبر کنیم چون اولین بار این پردازنده در این گوشی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار