کد خبر: ۱۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 26
نسخه 8.1 اندروید اوریو توسط گوگل معرفی شد. این در حالی است که تعداد بسیار کمی از گوشی های موبایل در حال حاضر به اندروید 8 اوریو مجهز هستند.
به گزارش آی تابناک : تنها پرچمداران سونی، هواوی و خود گوگل که طی دو ماه اخیر معرفی شده‌اند به اندروید 8 اوریو مجهز هستند. با این حال، این شرکت روز گذشته ورژن جدید اندروید را معرفی کرد. گفته می‌شود تغییرات زیادی در مقایسه با اولین نسخه اندروید 8 در این ورژن اعمال شده است. البته این نسخه در حال حاضر مخصوص توسعه‌دهندگان بوده و بعد از باگ‌زدایی، برای استفاده عموم منتشر خواهد شد.

گوگل اعلام کرد نسخه 8.1 اندروید اوریو بعد از تست، در آخرین ماه سال جاری میلادی (دی ماه) منتشر می‌شود. اگرچه دو گوشی موبایل جدید گوگل یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به صورت پیش‌فرض با جدیدترین نسخه اندروید عرضه شدند، اما پیش‌بینی می‌شود سایر دستگاه‌های اندرویدی این شرکت آپدیت نسخه جدید را دریافت کنند. همچنین انتظار داریم محصولاتی که در ابتدای سال 2018 معرفی می‌شوند، به صورت پیش‌فرض نسخه 8.1 اندروید اوریو را به همراه داشته باشند. احتمالا بعد از چهار گوشی موبایل پیکسل سال 2016 و 2017، نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی دریافت‌کنندگان بعدی اندروید 8.1 اوریو هستند.

اطلاعات تکمیلی مربوط به نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید 8.1 نیز منتشر شده است و می‌توان آن‌ها را در وب سایت Android مشاهده کرد. برای فلش کردن دستگاه با این نسخه، تبلت یا گوشی اندرویدی حتما باید دارای بوت لودر آنلاک شده باشد. تا زمان عرضه نسخه پایدار، نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان در دسترس خواهد بود.






منبع : گجت نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار