کد خبر: ۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 20
آخرین محصول الهام بخش سونی با نام Ultra Short Throw Projector اخیرا از سوی این شرکت معرفی شده است و به نظر ابزاری جالب توجه میرسد. این پراژکتور قابل حمل میتواند تصویر را بر روی دیوار یا هر سطح دیگری نمایش دهد و با بهایی در حدود 798 دلار در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد.

آخرین محصول الهام بخش سونی با نام
Ultra Short Throw Projector اخیرا از سوی این شرکت معرفی شده است و به نظر ابزاری جالب توجه میرسد. این پراژکتور قابل حمل میتواند تصویر را بر روی دیوار یا هر سطح دیگری نمایش دهد و با بهایی در حدود 798 دلار در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد.

پیش از این نیز سونی اقدام به رونمایی از یک پراژکتور 4K در همین ابعاد کرده بود اما تفاوت نمونه فعلی در این است که به سادگی قابل استفاده در منزل میباشد.

این پراژکتور که انرژی خود را از باتری دریافت میکند ابعادی برابر با 81 در 131 در 131 میلیمتر دارد قادر به پخش تصاویر فوکوس خودکار در ابعاد 1366 در 768 پیکسل با 100 لومن (واحد تابش) و در سطوحی برابر با 22 و 80 اینچ است.

هرچند این پراژکتور مجهز به پورت HDMI است اما قابلیت دسترسی به محتوی از طریق هاب وایرلس برای PC یا تلویزیون را نیز در اختیار دارد. همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث این دستگاه اجازه میدهد که در صورت نیاز امکان پخش تصاویر از طریق گوشی هوشمند نیز فراهم باشد.

استند اپتیکال این پراژکتور یکی از بهترین ابزارهای جانبی آن است که به شما امکان میدهد آن را دقیقا همانند سایر لوازم منزل دکور کنید.

ویدئوی زیر تیزر تبلیغاتی این پراژکتور است و قابلیت های آن را نمایش میدهد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار