کد خبر: ۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 25
شرکت کونامی تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive را اعلام کرد. این بازی ۱ اسفند در ایالات متحده و ۳ اسفند در اروپا منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار بازی، شرکت کونامی با انتشار توئیتی، تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive را تایید کرد. بدین ترتیب، این بازی که برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان و پی‌سی توسعه یافته است، در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) در ایالات متحده و تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۸ (۳ اسفند ۱۳۹۶) در اروپا منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive اعلام شد

افرادی که بازی Metal Gear Survive را پیش خرید کنند، Survival Pack دریافت خواهد کرد که شامل ۴ اسلحه‌ی طلایی (bat، sledgehammer, survival machete, و survival spear)، دو ژست (happy و thumbs-up) چهار روسری (green, blue, pink, و silver) و طرح صورت کابوکی می‌شود. علاوه بر این، Survival Pack بازی دارای لوازم جانبی پلاک اسم و باکسمن خواهد بود.

 تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive اعلام شد

Metal Gear Survive اولین بازی از این مجموعه است که از زمان جدایی هیدئو کوجیما از کمپانی کونامی منتشر می‌شود. این بازی به طور قابل توجهی متفاوت است و داستان آن پس از وقایع بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroess روایت می‌شود و باید با موجی از زامبی دست و پنجه نرم کنید (ایده‌ای که از نظر کوجیما عجیب و غریب است). همچنین بخش چندنفره‌ی این بازی از اهمیت فراوانی برای توسعه دهندگان Metal Gear Survive برخوردار است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

در ابتدا قرار بود Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. اما در نمایشگاه E3 امسال، کمپانی کونامی انتشار این بازی را تا ابتدای سال ۲۰۱۸ به تعویق انداخت و اعلام کرد که زمان بیشتری برای توسعه‌ی بازی نیاز دارد.

پیش از این، هیدئو کوجیما در توضیحات این بازی گفته بود:

 سری متال گیر در مورد سیاست و عملیات جاسوسی است و فکر نمی‌کنم که زامبی‌ها در این نوع داستان جایی داشته باشند.






منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار