کد خبر: ۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، کمپانی مایکروسافت تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این کنسول منتشر کرده است.

به گزارش آی تابناک : طبق وعده‌های پیشین کمپانی مایکروسافت، تبلیغ تلویزیونی کنسول مورد انتظار این کمپانی، یعنی کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس روز گذشته منتشر شد. این ویدیو در جریان کمپین تبلیغاتی جدید مایکروسافت که «Feel True Power» نام دارد به نمایش درآمد. علاوه بر این کمپانی مایکروسافت این تریلر جدید را در جریان پخش قسمت اول فصل هشتم سریال The Walking Dead و نیز مسابقه سوپر بول ۵۱ میان دو تیم نیوانگلند پتریوتس و آتلانتا فالکونز از شبکه ان بی سی به نمایش درآورد. 

کمپانی مایکروسافت قصد داشته با این ویدیو تبلیغاتی به بازیکنان ثابت کند هرکاری که تا به حال با کنسول‌های بازی خود انجام می‌دادند، از بازی کردن گرفته تا تماشای فیلم و سریال، حالا روی کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت بهتر و بالاتری انجام می‌شود. طبق ادعای این کمپانی، کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قرار است که چهل درصد از کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو قوی‌تر باشد و کیفیت تصویری 4KK را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. شاید به همین دلیل هم  هست که این کمپانی در ویدیو تبلیغاتی خود از ترک خواننده مشهور، کانیه وست با نام «پاور» استفاده کرده‌.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

علاوه بر تمام این‌ها ، کمپانی مایکروسافت ادعا دارد که کنسول جدید خود، قوی‌ترین کنسول دنیا نیز هست. البته که این کنسول به هیچ‌وجه قرار نیست جایگزین کنسول قبلی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان اس شود و آن‌طور که  مایکروسافت اعلام کرده، این کمپانی در کنار کنسول جدید خود به تولید ایکس‌باکس وان اس نیز ادامه خواهد داد و پیش‌بینی می‌کند که در آینده این کنسول حتی از کنسول جدید هم بیش‌تر به فروش برسد. کمپین تبلیغاتی «قدرت واقعی را لمس کن» مایکروسافت در حال حاضر در سراسر دنیا آغاز شده؛ مایکروسافت با این‌کار قصد داشته صدای خود را به تمام بازیکنان در گوشه و کنار دنیا برساند و احساسات همگان را تحت تاثیر قرار دهد.

کنسول ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) سال جاری و با قیمت پانصد دلار روانه بازار خواهد شد.






منبع : GAMESPOT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار