کد خبر: ۱۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
حدود یک ماه از پیش فروش آیفون ۸ می‌گذرد و هنوز هم برخی بر این باورند که بهترین و ارزانترین راه برای خرید آن، مراجعه مستقیم به اپل و خرده فروشی های وابسته به آن است؛ اما راههای دیگری هم برای خرید آیفون ۸ پیش روی مشتریان قرار دارد.
به گزارش آی تابناک : همانطور که می‌دانید مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸، ارزانترین مدل آن است و با صرف مبلغی حدود ۶۹۹ پوند از اپل و یا فروشگاههای الکترونیکی نظیر Currys و یا John Lewis قابل خرید است که البته در این فروشگاهها، باید تمام مبلغ دستگاه را یک جا بپردازید.
اما در سوی دیگر، شرکتهایی هم هستند که حاضر به فروش اقساطی آیفون ۸ شده اند که در این بین، Giffgaff گوی سبقت را از بقیه ربوده و با اقساطی دوساله هر گوشی آیفون ۸ را مجموعا به قیمت ۸۱۹ پوند می‌فروشد.
پس از آن اپراتور تلفن همراه Sky Mobile در رتبه دوم قرار دارد و حاضر است آیفون ۸ را در ابتدا با دریافت ۹۹ پوند و سپس در سال اول ماهانه ۳۷ پوند و در سال دوم ماهانه ۲۸ پوند، یعنی مجموعاً ۸۷۹ پوند به فروش برساند. در این روش هرچند می‌توانید از خدمات Apple Care و گارانتی برخوردار شوید، اما تا زمانی که قرارداد شما به پایان نرسیده باشد مجاز به فروش گوشی خود نخواهید بود.
لازم به ذکر است Apple Care سرویسی است که بر اساس آن اپل به مشتریان متعهد می‌شود هر ایرادی برای محصول از قبیل ضربه، آب خوردگی یا شکستگی را برطرف کرده و هیچ هزینه ای در قبال این خدمات دریافت نکند.
و سخن آخر اینکه آیفون X نامدار و خوش چهره هم در راه است و شنیده ها حاکی از آن است که فروش آن احتمالاً از ۳ نوامبر آغاز خواهد شد. آیفون X به جای اثر انگشت، چهره شما را به وسیله ایده ای موسوم به Face ID بررسی می‌کند تا قفل دستگاه را باز کند که این ایده، زحمت سارقان را چند برابر می‌کند. بنابراین شاید بهتر باشد برای خرید آیفون ۸ عجله به خرج ندهید و منتظر فروش پرچمدار بعدی اپل بمانید؛ چراکه ممکن است شرایط بهتری برای خرید آن در انتظار شما باشد!






منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار