کد خبر: ۱۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
استفاده از دوربین دوگانه در انواع گوشی‌های هوشمند به امری مرسوم تبدیل شده است و فرقی نمی‌کند یک گوشی متوسط باشد یا یک گوشی رده‌بالا. در این مطلب قصد داریم شما را در خرید موبایل با دوربین دوگانه راهنمایی کنیم.

به گزارش آی تابناک : حتما پیش آمده که به فراخور شرایط تصمیم بگیرید گوشی موبایل خود را تغییر دهید.‌ دوربین، نه تنها یکی از مهمترین ویژگی‌های یک گوشی هوشمند است، بلکه همیشه جزو اولین سوالاتی است که خریداران درباره‌ی آن از فروشنده سوال می‌پرسند.

طی یک سال اخیر بهره‌گیری از دوربین دوگانه در انواع گوشی‌ها بیشتر شده است و همین موضوع باعث شده تا شما به فکر خرید موبایل جدید باشید و  در همین رابطه حتی بخواهید گوشی خود را بفروشید. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه در رده‌ی قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم.

آنر 6 ایکس هواوی (Honor 6X)

آنر 6 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی هواوی با دوربین دوگانه است که طرفداران زیادی دارد. این گوشی به دلیل برخورداری از طراحی زیبا، بدنه‌ی فلزی، سنسور اثرانگشت و دوربین دوگانه در کنار قیمت مناسب، می‌تواند یکی از مهمترین گزینه‌های خرید موبایل برای کسانی باشد که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند.

آنر 6 ایکس به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین 655، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی 12 و 2 مگاپیکسل، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری 3340 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6 مارشمالو مجهز شده است که امکان آپدیت به اندروید 7 نوقا نیز وجود دارد.


 

آنر 8 هواوی (Honor 8)

آنر 8 یکی از زیباترین گوشی‌های میان‌رده‌ی هواوی است که در محدوده‌ی قیمتی خود ارزش خرید زیادی دارد. این گوشی با توجه به زیبایی خود که از جنس شیشه و فلز ساخته شده و مشخصات فنی که داخل آن جای داده شده است، در قامت یک پرچمدار با دوربین دوگانه به‌شمار می‌رود.

آنر 8 هواوی از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین 950، رم 4 گیگابایتی، 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6 مارشمالو با قابلیت به‌روزرسانی به اندروید 7 نوقا بهره می‌برد.


 

آیفون 7 پلاس

گوشی‌های اپل تا امروز یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار را داشته‌اند. سرانجام این کمپانی تصمیم گرفت در آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه استفاده کند که نتیجه‌ی ان کاملا راضی‌کننده بود و این گوشی به خوبی می‌تواند تصاویر بسیار جذابی را ثبت کند. اگر قصد خرید موبایل اپل با دوربین دوگانه را دارید و نمی‌خواهید برای آیفون 8 هزینه کنید، بهتر است آیفون 7 پلاس را در نظر داشته باشید.

اپل برای این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ایA10 Fusion با فرکانس کاری 2.34 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسل، دوربین جلوی 7 مگاپیکسل، باتری 2900 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل iOS 10.0.1 با قابلیت آپدیت به iOS 11 و نمایشگر حساس به فشار استفاده کرده است.

اگر قصد دارید یک گوشی پرچمدار با دوربین دوگانه و محصولی با کیفیت را بدون در نظر گرفتن قیمت آن بخرید، در خرید موبایل آیفون 7 پلاس درنگ نکنید.


 

گلکسی نوت 8 سامسونگ

فبلت جدید سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده است، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در خرید موبایل با دوربین دوگانه می‌تواند پیش‌روی شما باشد. این دستگاه به خوبی توانسته خاطره‌ی تلخ گلکسی نوت 7 را از ذهن کاربران پاک کند. این گوشی زیبا و با کفیت می‌تواند همراه همیشگی شما باشد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ به یک نمایشگر 6.3 اینچی سوپر امولد با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل، پردازنده‌ی اکسینوس 8895 یا 8898 سامسونگ، 6 گیگابایت رم، فضای داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال، سیستم تشخیص عنبیه چشم و حسگر اثرانگشت، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده است.

البته گوشی‌های جذاب دیگری چون وی 30 و جی 6 ال‌جی، شیائومی Mi 5X، وان‌پلاس 5 و موتو جی 5 پلاس موتورولا نیز وجود دارند که از دوربین دوگانه‌ی خوبی بهره می‌برند.


 

در این مطلب تلاش کردیم چهار گوشی با دوربین دوگانه‌ی خوب در محدوده‌ی قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید موبایل یا فروش آن را دارید، یا می‌خواهید هر کدام از گوشی‌های بالا را بخرید، می‌توانید خیلی راحت هرجایی که هستید از سایت و اپلیکیشن شیپور استفاده کنید.







منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار