کد خبر: ۱۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
هوآوی اعلام کرد همراه با عرضه رسمی Mate 10 و Mate 10 Pro از ساعت جدید خود به نام Huawei Watch 2 Pro نیز رونمایی خواهد کرد
Huawei Watch 2 Pro  در چین همراه با eSim و Android Wear 2 روانه بازار شد

به گزارش آی تابناک : هوآوی اعلام کرد همراه با عرضه رسمی Mate 10 و Mate 10 Pro از ساعت جدید خود به نام Huawei Watch 2 Pro نیز رونمایی خواهد کرد.
طراحی آن بسیار شبیه به Huawei Watch 2 Classic است،البته با دو تفاوت اصلی :ساعت هوشمند جدید دارای پشتیبانی از eSIM  و دارای یک نسخه چینی از Android Wear 2.0 است که تمام خدمات گوگل را از بین ببرد.
شکاف eSIM جدید از ارتباطات 4G / 3G / 2G پشتیبانی می کند.بلوتوث و وای فای نیز در کنار NFC قرار دارد  که برای پرداختهای بدون تماس ضروری است.Huawei Watch 2 Pro با پشتیبانی از Huawei Pay، Alipay و Wechat Pay همراه است.
برگه مشخصات کامل هنوز در دسترس نیست،اما ما می توانیم حدس بزنیم که سخت افزار آن از برادر بزرگترش یعنی Huawei Watch 2 Classic خیلی دور و پیشرفته تر نیست.ما در مورد پردازنده Snapdragon 2100 و 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 1.2 اینچی  با رزولوشن 390 *390 پیکسل صحبت می کنیم؛همچنین این ساعت هوشمند باید دارای امتیاز IP68 نیز باشد.
Huawei Watch 2 Pro به طور خاص بازار چین را  هدف قرار می گیرد، به همین دلیل است نسخه خاص Android Wear 2.0 بدون خدمات گوگل را اجرا می کند.دستیار صوتی متفاوت است و خدمات گوناگونی وجود دارد که توسط Baidu، شرکتی  که اغلب به نام " گوگل چینی" شناخته می شود، ارائه شده است.
آخرین ساعت هوشمند هوآوی  برای خرید در JD.com با قیمت حدود 390 دلار در دسترس است.تا زمانی که در چین زندگی نکنی، از آن استفاده زیادی نخواهی کرد و حتی پس از آن، از دست دادن 
 دستیارگوگل و خدمات ممکن است یک انتخاب خطرناک باشد.
Huawei هیچ اطلاعاتی در مورد دسترسی نهایی به Huawei Watch 2 Pro در خارج از چین ارائه نداده است.


مترجم : پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار