کد خبر: ۱۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
کاربران اپل که از اپلیکیشن iMessages استفاده می‌کنند، به دلیل برخی مشکلات موجود در سیستم‌ عامل مک در دریافت پیام دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : بعضی از کاربران مک Mac در زمان دریافت پیام از طریق اپلیکیشن iMessages و پیام کوتاه به دلیل برخی ایرادهای جزئی در سیستم‌ عامل مک به نام او اس های سیرا (OS High Sierra) با مشکل مواجه شده‌اند. آنان هنگام استفاده از سیستم‌عامل مک که از اپلیکیشن iCloud استفاده می‌کند، در دریافت پیام مشکل‌ دارند.

مشکل کاربران اپل برای ارسال پیام با آی مسیج

یکی از این کاربران در صفحه انجمن سایت اپل نوشت: «من باید به‌ صورت دستی دکمه home را کلیک کنم تا ببینم پیامی دریافت کرده‌ام یا خیر. فقط در زمانی که مک را غیرفعال می‌کنم، گوشی در دریافت پیام مشکلی ندارد».

از این‌ رو تنها راه‌حل برای کاربرانی که چنین مشکلی دارند، غیر فعال کردن iMessages و یا استفاده کمتر از Mac OS High Sierra است. در غیر این صورت گزینه‌های دیگر مانند ریست iMessages و ارسال پیام از طریق Mac این مسئله را به‌ صورت موقتی حل می‌کند.

این مشکلات ظاهراً مربوط به مسائل همگام‌سازی اپل برای ارسال پیام از طریق iCloud در سیستم‌ عامل مک است. با این ویژگی کاربران سیستم‌ عامل iOS می‌توانند پیام‌های خود را با iCloud همگام‌سازی کند. به‌ عنوان‌ مثال اگر شما پیامی را از روی گوشی اپل خود حذف کنید، همان پیام از روی سیستم‌ عامل مک هم حذف می‌شود. قرار بر این بوده است که این مشکل بنا به درخواست مکرر کاربران اپل حل شود، اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی این شرکت صورت نگرفته است.






منبع : رسانه کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار