کد خبر: ۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
در حال حاضر که دو تلفن هوشمند آیفون X و پیکسل 2 را مشاهده کردیم و از طراحی آنها با خبر شدیم، بهتر است برای تصمیم جهت انتخاب بهترین گوشی هوشمند سال 2017، اقدام کنیم. اما پیش از آن بهتر است با لیستی از عجیب ترین گوشی های هوشمند تاکنون ساخته شده رو به رو شوید.
به گزارش آی تابناک : هر کسی که در شرکت نوکیا مسئولیت طراحی محصول را برعهده دارد، نباید درباره کلمه نه چیزی یاد گیرد زیرا به کار نخواهد گرفت. در اینجا گوشی هوشمند N-Gage نوکیا را داریم، اسمارتفونی که طراحی منحصربفردی برای آن به کار گرفته شد و بیشتر به یک کنسول بازی دستی شباهت دارد.
دیگر محصول که آن هم برای برندی چون نوکیاست نیز طراحی جالبی دارد. این تلفن هوشمند نوکیا 7600 نام داشته و به راحتی در جیبتان قرار می گیرد. سال 2003 شرکت فنلاندی آن را روانه بازار کرد اما طراحی آن بیشتر شباهتی به یک ترموستات دیجیتالی سال 1983 دارد.
مدل دیگر لیست محصولی از شرکت کانادایی بلک بری است. این گوشی هوشمند Passport نام داشته و از طراحی مستطیلی بهره برده که جالب توجه است. همچنین کیفیت نمایشگرآن HD بوده و با ساختاری پریمیومی می توانید آن را انتخاب کنید. البته با گذشت زمان Passport در میان محصولات بلک بری قیمت نسبتا بالایی دارد زیرا حقیقتا منحصربفرد محسوب می شود.
شما می دانید که هیچ چیزی همانند تلفن هوشمند یک ابزار همراه و کاربردی نیست که تمامی ویژگی ها را در خود داشته و اگر این تلفن هوشمند با طراحی جالبی همراه باشد قطعا کارآمد خواهد بود. شرکت موتورولا پیش از آن که به گوشی های هوشمند سری Moto روی آورد در سبد محصولاتش اسمارتفون های خاصی داشت که یکی از آنها موتورولا Flipout با صفحه کلید چرخشی سال 2010 است.
تلفن های هوشمند فلیپ یا همان صفحه کلید کشویی، در دنیای تلفن هوشمند بسیار جذاب بودند اما به مرور زمان و روی کارآمدن گوشی هوشمند لمسی از محبوبیت آنها کاسته شد. اما به دنبال موتورولا دیگر کمپانی که سعی کرد گوشی هوشمند فلیپی عرضه دارد، Sidekick بود. اسمارتفون این کمپانی از صفحه کلید کشویی بهره می برد و طراحی مدل نیز همانند کنسول های دستی بود و طراحی مطلوبی نداشت تا موردتوجه قرار گیرد.
گوشی هوشمند بعدی لیست یک اسمارتفون از KFC بوده که در حقیقت تلفن هوشمند هوآوی محسوب می شود اما به سفارش KFC طراحی شده است. این اسمارتفون به رنگ کاملا قرمزی بوده و لوگو KFC در بخش عقب زیر سنسور اثرانگشت جای گرفته است. هیچ تفاوتی بین این مدل و مدل اصلی هوآوی نیست و تنها تم KFC برای آن در نظر گرفته شد.
اگر بخواهیم به یک تلفن هوشمند واقعا لوکس و پریمیومی عجیب اشاره کنیم آن تلفن هوشمند Signature Touch شرکت ورتو است. این محصول از بدنه چرمی بهره می برد که حقیقتا مرغوب و باکیفیت به شمار می رود. طراحی آن همانند دیگر اسمارتفون های لوکس بوده و در نگاه نخست چشمگیر است. ورتو در ساخت آن از تم مشکی و طلایی بهره گرفته که بیشتر به عنوان یک اسمارتفون لوکس جلوه می کند. قیمت Signature Touch بیش از 8 هزار دلار بوده و قطعا هر فردی تمایل به خرید آن پیدا نخواهد کرد.
اسمارتفون بعدی در مقایسه با Signature Touch که 8 هزار دلار قیمت داشته از قیمت بالاتری برخورداری است. ورتو در لیست عجیب ترین گوشی های هوشمند به نظر می رسد محصولات مختلفی داشته و مورد بعدی Sirin Labs نام دارد. گوشی هوشمندی پریمیومی که با قیمت 16 هزار دلار به فروش می رسد. چنین قیمتی حقیقتا احمقانه است زیرا می توان با آن چندین اسمارتفون از برندهای متداول و مطرح خریداری کرد.
دیگر محصول لیست Bluetooth phone نام داشته و از طریق آمازون قابل تهیه است. این گوشی هوشمند ابعاد بسیار کوچکی در سطح یک هدست بی سیم داشته اما طراحی آن به یک تلفن همراه شبیه است. با متصل کردن آن به گوش خود همیشه موبایل را به همراه خود خواهید داشت و به سرعت می توانید به تماس ها پاسخ دهید. Bluetooth phone همانند یک گجت پوشیدنی همیشه همراه شما است.
آخرین اسمارتفون عجیب لیست که با قیمتی 1200 دلاری عرضه می شود، مدلی از برند RED است. این قیمت هم سطح قیمت آیفون X اپل بوده و مشخص نیست علت این قیمت بالا چیست. طراحی گوشی هوشمند برگرفته از یک فیلم 10 سال قبل افسانه های Marvel است تا یک گوشی هوشمند امروزی






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار