کد خبر: ۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 22
بازی Icey، در سبک اکشن ساید اسکرولینگ دو بعدی و با تم علمی تخیلی برای پلتفرم iOS منتشر شد.

به گزارش آی تابناک : بازی آیفون و آیپد ICEY ساخته‌ی استودیو اکس‌ دی نتورک (X.D. Network)، با تم علمی تخیلی و در سبک هک اند اسلش ساید-اسکرولینگ دو بعدی برای پلتفرم iOS منتشر شد. درحالی که نسخه نینتندو سوویچ بازی ICEYY در دست تولید قرار دارد، با انتشار این اثر برای آیفون و آیپد، بازیکن‌های پلتفرم iOSS می‌توانند این بازی را کمی زودتر از دارندگان کنسول نینتندو تجربه کنند.

بازي موبايل

در طی روند مراحل در بازی ICEY شما می‌توانید به سرعت حرکت کنید، دشمنان را نابود کنید و در مواقع ضروری از حملات آنها جای خالی دهید؛ پول رایج درون بازی را به‌دست آورید و به‌وسیله‌ی آن توانایی و قابلیت‌های خود را ارتقا، بسط و گسترش دهید.

بازی‌های اکشن کاراکتر محور مانند سری بازی Devil May Cry یکی از منابع اصلی الهام طراحی مبارزات تن به تن (Melee) در بازی ICEYY بوده است لذا نبردهای سریع و انجام حرکات ترکیبی میان زمین و هوا، دفع‌ حمله‌های بدون نقص و دیگر حرکت‌های ماهرانه به شما اجازه می‌دهد دشمنان و باس‌های رباتیک بازی را یکی پس از دیگری از پای دربیاورید.

لازم به ذکر است که در بازی موبایل ICEY یک روایت داستانی ساده شما را به مبارزه در بازی هدایت خواهد کرد ولی در ICEY همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. نافرمانی از بخش راهنما و برگزیدن انتخاب‌های متفاوت می‌تواند لایه‌های جدیدی را از بازی نمایان کند.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

شما می‌توانید بازی ICEY را با قیمت ۳ دلار از طریق فروشگاه اپ استور برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS  خود تهیه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Icey







منبع : pocketgamer  , itune apple
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار