کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 22
وی که علاوه بر این اطلاعات لوگوی رسمی منتسب به این دو اسمارت فون را هم منتشر کرده مدعی شده سامسونگ احتمالا پرچمداران آتی خود را اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : گلکسی اس 8 سامسونگ هنوز تازگی خود را برای خریداران از دست نداده اطلاعات تازه ای در خصوص نسخه بعدی آن به دست آمده است. طبق اظهارات یکی از مطلعان صنعت به نام بنجامین گسکین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هر دو به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود.

وی که علاوه بر این اطلاعات لوگوی رسمی منتسب به این دو اسمارت فون را هم منتشر کرده مدعی شده سامسونگ احتمالا پرچمداران آتی خود را اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.

با در نظر داشتن رندرهای کیفیت پایین به دست آمده از لوگوی این محصولات گسکین پیشبینی کرده که در سال ۲۰۱۸ نیز احتمالا شاهد معرفی دو اسمارت فون اندرویدی از سوی این برند هستیم که طبق معمول شامل یک نسخه استاندارد و یک نسخه پلاس می شود.

طبق اعلام منبع همین خبر، موبایل های مذکور همچنین به درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی مجهز شده اند، هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ پیشتیبانی از ظرفیت های بالاتر نظیر ۲۵۶ گیگابایت را نیز برایشان فراهم می کند یا خیر.

گسکین همچنین مدعی شده که این مدل ها برای عرضه به بازار چین تولید می شوند و دستگاه‌هایی که قرار است در اختیار کاربران آمریکایی قرار بگیرند به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکوام مجهزند در حالی که مدل های ساخته شده برای سایر بازارها از Exynos 9 Octa بهره می برند؛ قطعه سیلیکونی جدیدی که هنوز معرفی نشده و گفته می شود برپایه فرایندهای ۱۰ نانومتری تولید می گردد.

سامسونگ فرایند تولید چیپست ۱۰ نانومتری Exynos 9 Octa را آغاز کرده است

این فرد آگاه اطلاعات دیگری غیر از آنچه گفته شد را ارائه نکرده با این همه پیش بینی می شود که سامسونگ برخی مدل‌های پریمیم از گلکسی اس ۹ را همراه با ظرفیت ذخیره سازی دوبرابری ارائه کند و در این خصوص رویکردی مشابه به نوت ۸ را در پیش بگیرد (نسخه همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از فبلت نوت ۸ به برخی بازارها از جمله کره جنوبی عرضه شد).

شایعات در رابطه با پرچمداران آتی سامسونگ ماه هاست که شدت گرفته اند اما به غیر از برخی به روز رسانی های سخت افزاری اولیه شامل رم و چیپست بهتر هیچ گونه جزئیات دیگری در رابطه با این دو محصول به دست نیامده. بنابراین شاید بهتر باشد که تا زمان رونمایی از این دو محصول و انتشار اطلاعات بیشتر در این باره همچنان منتظر بمانیم.






منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار