کد خبر: ۱۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 21
ساعت هوشمند جدید سامسونگ که در هفته پیش رونمایی شده بود آماده پیش خرید است و از تاریخ ۳۰ اکتبر سفارش ها تحویل داده میشود. و قیمت آن هم ۲۹۹$ می باشد. دارای دو رنگ آبی و مشکی و ۲۳ مدل مختلف بند از جنس چرم و پلاستیک و یا تلفیق هر دو برای فروش آماده کرده است.
به گزارش آی تابناک : با این محصول ، سامسونگ نشان می دهد که بازار گجت های پوشیدنی را رها نمی کند و انتظار فروش دو برابر در سالهای آینده را مد نظر دارد.ساعت هوشمند جدید هم برای آقایان و هم خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد و در طراحی آن تجدید نظر شده ، صفحه نمایش آن از ۱.۳ اینچ به ۱.۲ کاهش پیدا کردهو ابعاد آن(۴۲.۹×۴۴.۶×۱۱.۶ میلیمتر و ۴۹×۴۶×۱۲.۹ میلیمتر) خواهد بود.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی (Samsung Gear Sport) آماده پیش‌خرید

این ساعت از نسل قبلی خود کوچکتر شده و بیشتر به (گیر اس ۲) شبیه است و بدنه فلزی  بسیار زیبا آن با آلمینیوم پولیش شده در بر گرفته شده است.دو دکمه فلزی در سمت راست آن قرار دارد و در پشت سنسور ضربان قلب قرار دارد و با ترکیب سنسور حرکت و فعالیت امکان محاسبه چربی سوزی فراهم شده است.

اصولا بند ساعت مخصوصا وقتی ساعت هوشمند باشد بسیار مهم است ، سامسونگ ساعت های خود را با بند های پلاستیکی سرمه ای و مشکی در دو سایز بفروش می رساند . در صورتی که از این بندها لذت نبردید می توانید از ۲۰ بند دیگر معرفی شده خریداری کنید.

صفحه نمایش 

این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر ۱.۲ اینچی سوپر آمولد است که با گوریلا گلس ۳ محافظت میشود و با همان رزولیشن نسل قبلی خود ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل میباشد که یکی از بهترین نمایشگرها در بین ساعت های هوشمند می باشد.روشنایی بسیار عالی دارد و مشکلی با تابش نور و انعکاس نور ندارید به طور خودکار سنسور تنظیم نور وجود دارد و می توانید به صورت دستی هم نور را تنظیم کنید.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی (Samsung Gear Sport) آماده پیش‌خرید

سیستم عامل

این ساعت هوشمند با آخرین ورژن سییتم عامل تایزن _۳.۰ عرضه و با همان منو های قبلی و صفحه گردان برای جابجایی بین برنامه ها وجود دارد. این نسخه تایزن فقط بهبود یافته ولی در مقایسه با گجت های اندرویدی عملکرد بهتری دارد.سامسونگ در این ساعت ورزشی تمرکز خود را بیشتر در تناسب اندام گذاشته است.می توانید ضربان قلب ٬ مقدار سوزاندن کالری و تعداد قدم های خود در روز را مشاهده کنید.و برنامه های مختلف تمرینی در نرم افزار سامسونگ سلامتی قرار داده است. با تمام گوشی های اندرویدی که اندروید بالاتر ار ۴.۳ و گوشی‌های اپلی که حداقل آی او اس ۹ داشته باشند هماهنگ می باشد.

مشخصات سخت افزاری

از لحاظ سخت افزاری در مقایسه با نسل قبل خود تقریبا یکسان می باشد، دارای سی پی یو دو هسته ای ۱ گیگاهرتز،۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است.ساعت دارای وای فای ،بلوتوث ۴.۲ ٬ ان اف سی و جی پی اس میباشد. این ساعت مجهز به میکروفون و اسپیکر برای برقرای تماس بدون استفاده از تلفن می باشد.

باتری

سامسونگ گیر ورزشی دارای یک باتری ۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود که نسبت به نسل قبلی خود گیر اس ۳ (۳۸۰ میلی آمپر) کمتر شده ولی از طرفی صفحه نمایش هم ۰.۱ اینچ کوچک تر شده است.دارای ذخیره انرژی می باشد که وای فای و بعضی اعلان ها رو خاموش می کند. با توجه به برند گوشی که شما از این ساعت استفاده می کنید ۲ تا ۳ روز باتری دوام خواهد آورد و در آخر اینکه از وایرلس شارژ هم پشتیبانی می کند.‌

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار