کد خبر: ۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 21
طبق خبرها و یا بهتر بگوییم شایعاتی که این روزها در فضای وب منتشر می‌شوند، فروش آی‌فون 8 چندان باب میل کمپانی اپل نبوده است. درواقع، بسیاری از کاربران منتظر عرضه آی‌فون X به بازار هستند و از این‌رو، ترجیح می‌دهند تا پول خود را برای خرید یک پرچمدار تمام‌عیار خرج کنند تا آی‌فون ۸. حال براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی اپل تصمیم گرفته تا تولید این اسمارت‌فون را به نصف کاهش دهد.
به گزارش آی تابناک : در این گزارش که توسط منابع خبری تایوانی منتشر شده، آمده است که اپل میزان سفارش تولید آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس را برای ماه‌های نوامبر و دسامبر تا 50 درصد کاهش داده است. اگر این گزارش درست باشد، شاهد زودترین تصمیم برای کاهش سفارش در تاریخ عرضه گوشی‌های آی‌فون خواهیم بود.

البته شواهد بر درستی این گزارش حکایت دارند، چراکه اخیرا رویترز نیز در گزارشی عنوان کرد که کاهش خرید گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس، افت 1.5 درصدی سهام اپل در بازار را به دنبال خواهد داشت. درمجموع می‌توان گفت که چنین تصمیم زودهنگامی ‌برای کاهش تولید، در این کمپانی سابقه نداشته است.



از طرفی دیگر، صف‌های کوتاه کاربران برای خرید آی‌فون‌های جدید نسبت به سال‌های گذشته، گواه دیگری بر کاهش تقاضا برای این گوشی‌ها هستند، به‌طوری‌که همواره شاهد صف‌های چندین متری علاقه‌مندان برای خرید گوشی‌های آی‌فون بودیم که این مسئله به هیچ عنوان در رابطه با آی‌فون 8 مشاهده نشد.

چنین وضعیتی ما را به این نتیجه‌گیری سوق می‌دهد که کاربران بی‌صبرانه منتظر ورود آی‌فون X به بازار هستند که این امر می‌تواند چالشی جدید برای کمپانی اپل محسوب شود. از طرفی دیگر، اخیرا گزارش شده که این شرکت با مشکلاتی در زمینه تولید آی‌فون X دست‌وپنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود که تنها تعداد محدودی از این اسمارت فون در زمان عرضه، آماده فروش خواهد بود. طبق معمول، اپل هیچ واکنشی را در قبال انتشار این شایعات از خود نشان نداده است.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار