کد خبر: ۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 20
اپل به دلیل عرضه آیفون X (آیفون ۱۰) از تامین کنندگانش خواسته است که تولید قطعات گوشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را تا ۵۰ درصد در دو ماه آینده کاهش دهند.
به گزارش آی تابناک : این خبر توسط یک منبع ناشناس منتشر شده است. طبق اطلاعات موجود این اولین باری است که تولید یک آیفون در مدت زمان کوتاهی بعد از عرضه آن تا این حد کاهش می‌یابد. اپل گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خود را در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) وارد بازار کرد. سهم اپل به دلیل واکنش سرمایه گذاران به نگرانی‌های مرتبط با فروش آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در تجارت پیش فروش این دو محصول در حدود ۱.۵ درصد افت کرده است. سازنده آمریکایی هنوز خبری را در زمینه میزان فروش این دو محصول منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که مثل همیشه در تاریخ ۱۱ آبان (۲ نوامبر) آمار مرتبط با میزان فروشش در سه ماهه چهارم سال میلادی (۹ مهر تا ۱۰ دی) را منتشر کند.
این گزارش میزان فروش گوشی‌های آیفون را به طور کلی نشان می‌دهد. کمتر شدن میزان فروش گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می‌تواند به دلیل میزان تقاضای مشتریان برای گوشی آیفون X باشد زیرا این گوشی هوشمند ویژگی‌هایی را در خود دارد که اپل تا به حال در هیچ یک از گوشی‌های خود آن‌ها را ارائه نکرده است.
برایان وایت (Brian White)، یکی از تحلیلگران محصولات اپل، در این رابطه می‌گوید: "اپل می‌خواهد سبک طراحی همه گوشی‌های آیفون خود را به واسطه آیفون X تغییر دهد. می‌توان گفت که علاوه بر آیفون X، سبک توزیع، ارزش محصولات و ابتکارات پتانسیلی جدید این سازنده آمریکایی نیز در میزان سهامش تاثیر مثبت دارند.” منابع خبری بی‌صبرانه می‌خواهند بدانند که چه تعدادی از کاربران گوشی آیفون X را در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) پیش خرید می‌کنند. این محصول در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) با حداقل قیمت ۹۹۹ دلار (۴ میلیون تومان) وارد بازار ایالات متحده می‌شود.






منبع : عصر تکنولوژی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار