کد خبر: ۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 19
سامسونگ اوایل امسال خبر داد که می خواهد فناوری پردازش ۸ نانومتری را به نقشه راه خود اضافه کند. این فناوری جدید، عملکرد بهتر، مقیاس پذیری و مزیت هایی برای مصرف انرژی در مقایسه با پردازنده های فعلی ایجاد می کند. اما امروز خبر رسید که سامسونگ توسعه فناوری ۸ نانومتری را بر پایه و اساس نسل دوم پردازنده های ۱۰ نانومتری تکمیل کرده است.
به گزارش آی تابناک : ۸ نانومتری ها در مصرف ۱۰ درصد راندمان بهتری دارند در حالی که ابعادشان نیز ۱۰ درصد کوچکتر می شود و در پردازنده های قدرتمندی که برای سرورها و ماینینگ ارزهای مجازی استفاده می شود مناسب است.

لی سانگ هیون از اعضای تیم بازاریابی سامسونگ می گوید: «بر اساس تجربه موفقیت آمیز ما در تولید انبوه ۱۰ نانومتری ها، ما پردازش ۸ نانومتری را آماده کردیم تا نیاز بازارهای متعددی را پاسخ گوید.»

سامسونگ تایید کرده که در حال کار با کوالکام است تا پردازش ۸ نانومتری را به مرحله عملیاتی برساند. پیش از این نیز آن ها در مراحل ۱۴ و ۱۰ نانومتری با یکدیگر همکاری داشتند.

کوالکام روی برخی محصولات ابتدای سال آینده خود از پردازش ۸ نانومتری بهره خواهد گرفت. قرار است که امروز و در مونیخ آلمان، سامسونگ اطلاعات جامع تری از این فناوری ارائه دهد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار