تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 19
این روز ها همه غرق استفاده از تلفن های همراه با صفحات لمسی هستند و هر روز در جستجوی اخبار و آخرین نسخه از گوشی های تمام صفحه ای هستند که کم کم لبه های صفحه نمایش در آنها درحال کوچک شدن است
به گزارش آی تابناک : مدت زیادی نخواهد گذشت که باز هم تغییرات عجیب غریبی را در این ابزار های تعاملی شاهد خواهیم بود و البته باید بگوییم هر چیز جدیدی باز هم ملال آور خواهد شد!

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Patently Mobile که کارش به طور کامل به رصد کردن پتنت های سامسونگ و مایکروسافت خلاصه می شود، پتنت جدیدی از سوی شرکت کره ای Samsung به ثبت رسیده که خبر از یک نمونه تلفن همراه انعطاف پذیر با خود دارد.

اتفاق جدید سامسونگ/دستبند انعطاف پذیر

طبق تصاویر و اطلاعاتی که از پتنت های ثبت شده می توان فهمید صفحه نمایش خمیده این تلفن همراه روی مچ دست سوار می شود و در طبق تصاویر به سمت راست قابل گسترش خواهد بود تا توانایی استفاده به صورت یک تلفن همراه را به کاربر بدهد.

سامسونگ هم مانند سایر رقبایش در زمینه ابزار های پوشیدنی ید طولایی داشته و در همچنین در عرصه تولید صفحه نمایش ها یکی از برترین های کنونی در سرتاسر دنیا می باشد.

پیش از این ساعت ورزشی Samsung Gear Sport از این غول کره ای با صفحه نمایشی نسبتا خمیده و غیر قابل انعطاف ارائه شده بود که می توان آن را شروعی در مسیر موبایل هایی با صفحه خمیده خواند!

اتفاق جدید سامسونگ/دستبند انعطاف پذیر

تصاویری که در ادامه می بینیم همگی مربوط به پتنت رسمی ثبت شده از سوی سامسونگ است که اطلاعات دقیقی را به همراه ندارد و تنها باری ثبت در U.S. Patent and Trademark Office (USPTO) آماده سازی می شود.

اتفاق جدید سامسونگ/دستبند انعطاف پذیر

شایعه های بسیاری تا پیش از این راجع به محصولی به نام Galaxy X که قرار است با صفحه انعطاف پذیر در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود منتشر شده، باید کمی صبر کرد، بزودی شاهد حضور این نوع ابزار های تعاملی در بازار خواهیم بود.
منبع:شهرخبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار