کد خبر: ۱۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 18
نوکیا 9 هنوز آماده رونمایی رسمی نیست، اما اخبار، تصاویر و ویدئوهای پیرامون این گوشی به سرعت در حال لو رفتن است. روز گذشته ویدئوی مفهومی از گوشی نوکیا 9 منتشر شده که براساس اخبار و تصاویر نشتی اعلام شده توسط ایوان بلس ساخته شده است.

به گزارش آی تابناک : آنچه که از این ویدئو می توان برداشت کرد، اینست که نوکیا 9 یک گوشی بسیار زیبا، با طراحی جذاب است. اما از آنجاکه این یک طرح مفهومی از بلس است، ممکن کمی با نوکیا 9 واقعی متفاوت باشد.

برطبق اخبار دیروز، HMD فردا از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که نوکیا 8 بهبودیافته یا نوکیا 7 گزینه های احتمالی مراسم رونمایی فردا باشند و از آنجاکه این احتمالاً آخرین گوشی است که HMD در سال 20177 معرفی خواهد کرد، باید در اوایل سال 2018 منتظر رونمایی از نوکیا 9 باشیم.

انتظار میرود که نوکیا 9 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی آمولد با خمیدگی در ناحیه های کناری گوشی، مانند پرچمدار سری گلکسی خواهد داشته باشد. نسبت ابعاد این صفحه 18:9 و رزولوشن آن +QHD خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی، زیر دوربین ها قرار خواهد گرفت. ابعاد این گوشی 7.5 × 72.9 × 140.9 میلیمتر است و باتوجه به اینکه دوربین دوگانه این گوشی کمی برآمدگی دارد، ضخامت در آن ناحیه 8.9 میلیمتر است. در خصوص قیمت این گوشی نیز پیش بینی می شود که HMD قصد دارد نوکیا 9 را با قیمت 750 یورو به فروش برساند.







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار