کد خبر: ۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 18
اعضای گروه برنامه‌ریزی محصولات جهانی سامسونگ به قابلیت‌های احتمالی فبلت پرچمدار بعدی این شرکت یعنی گلکسی نوت ۹ اشاره کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ درنظر دارد تا با ارتقای قابلیت‌های گلکسی نوت ۹ مانند قلم S-Pen، محصولی متمایز را ارائه دهد.
در یک مصاحبه، بی‌جی کانگ و کیو کیم از گروه برنامه‌ریزی محصولات جهانی سامسونگ اعلام کرده‌اند که این سازنده ناچار شده است تا مدت زمان بیشتری را روی فرآیند ارزیابی گلکسی نوت ۸ صرف کند تا سامسونگ از ایمنی فبلت پرچمدار جدید خود مطمئن شود.
کیو کیم ادعا می‌کند که برای گلکسی نوت ۸، سامسونگ روی بهبود دوربین، قلم S-Pen و نمایشگر متمرکز شده است زیر ارزیابی‏‌های تیم تحقیق و توسعه سامسونگ روی اولین گلکسی نوت، ثابت می‌کند که کاربران به این قابلیت‏‌ها علاقه‌مند هستند.
بی‌جی کانگ در ادامه افزود که اولویت سامسونگ برای طراحی محصولات خود، توجه به نیازهای مصرف‌کننده و برطرف کردن خواسته‌ها است. به گفته‌ وی، سامسونگ در هنگام طراحی محصولات جدید، نیازهای مصرف‌کنندگان را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس ارزیابی می‌کند که آیا فناوری جدیدی که برای محصولات خود درنظر دارد، قادر به برآورده ساختن آن‌ها است یا خیر.
براساس ادعای اعضای گروه برنامه‌ریزی محصولات جهانی سامسونگ، این شرکت هنگامی‌که پروژه ساخت یک فبلت از سری گلکسی نوت را به اتمام می‌رساند؛ با وقفه‌ای کوچک توسعه نسل بعدی را آغاز می‏‌کند. با این‌حال، امسال سامسونگ به شدت روی فبلت پرچمدار بعدی خود متمرکز شده است و با وجود پیچیدگی و چالش‌های موجود در فرآیند ساخت گلکسی نوت ۸، توسعه نسل بعد را آغاز کرده است.
در ادامه اعلام شده است که سامسونگ درنظر دارد تا قابلیت‌های گلکسی نوت ۹ مانند قلم S-Pen را ارتقا دهد. با توجه به اینکه گلکسی نوت ۹ تا پاییز سال آینده ارائه نخواهد شد، تیم توسعه‌دهنده فرصت زیادی برای خلق ویژگی‌های جدید و بهبود قابلیت‌های گلکسی نوت ۹ دارد.

سامسونگ قابلیت های احتمالی گلکسی نوت 9 را معرفی کرد





منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار