کد خبر: ۱۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 18
شرکت فاسیل از سال 2015 تعداد بی شماری ساعت هوشمند و هیبرید را به بازار عرضه کرده. همچنین اوایل سال 2017 میلادی این شرکت اعلام نموده بود قصد دارد تعداد مدل های جدید ابزار های پوشیدنی خود را در سال 2017 به 300 عدد برساند و در این راستا به تازگی دو ساعت زنانه هیبرید جدید «Q Neely» و «Q Jacqueline» را معرفی کرده است.
به گزارش آی تابناک : این دو ساعت جدید با قطر صفحه 36 میلی متر، کوچکترین نمونه های هیبریدی معرفی شده توسط فاسیل هستند و از طراحی مشابه با بیشتر ساعت های زنانه دیگر فاسیل بهره می برند. این دو نسبت به نسل پیشین خود تغییر چندانی را تجربه نکرده اند و همچنان مانند سایر ساعت های هیبریدی دیگر، قابلیت های ابتدایی از جمله پایش فعالیت های کاربر و نمایش اعلان های تلفن هوشمند را دارند. این دو گجت می توانند تعداد قدم های کاربر را محاسبه کرده و وضعیت خواب او را نیز تحت نظر بگیرند. طبیعتاً دو هیبرید واچ جدید می توانند مانند ساعت های عقربه ای، زمان را نیز نشان دهند.
در سمت راست دو ساعت، سه کلید تعبیه شده که قابلیت هایی از جمله کنترل پخش موسیقی در تلفن همراه و ضبط تصویر از طریق دوربین موبایل را فراهم می آورد.یک بخش در صفحه داخلی نیز امکان نمایش میزان درصد قدمهای کاربر بر اساس هدف از قبل تعیین شده را نمایش می دهد. فاسیل همچنین اعلام کرده که باتری این ساعت ها می توانند تا 6 ماه کار کنند.
گفتنی است این شرکت اپ های مرتبط با ساعت های هوشمند iOS و اندروید خود را نیز به منظور کارآیی بهتر و از نظر طراحی، به روز رسانی کرده. در نسخه جدید این برنامه ها، امکان شخصی سازی کارکرد کلید های کناری نیز فراهم شده است.
Q Neely و Q Jacqueline قرار است در 30 مهر ماه سال جاری و با حداقل قیت 155 دلار به بازار عرضه شوند.

فاسیل دو ساعت هیبریدی هوشمند را معرفی کرد






منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار