تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 17
اینستاگرام به موفقیت بزرگی در خصوص قابلیت استوری دست یافته و نسخه ای برنامه ای با نام Stories را رونمایی کرده که مخصوص خود آن است و حتی در مقایسه با اسنپ چت نیز رایج تر است.
به گزارش آی تابناک : بدون شک این قابلیت از یک قابلیت اسنپ چت با همین نام الهام گرفته شده است. با این حال اینستاگرام نسخه ای از فیس بوک استوری های خود را در تمام اپلیکیشن های اصلی خود از جمله واتس اَپ توسعه داده است. حتی فیس بوک هم قابلیت Stories را دارد اما به نظر می رسد این قابلیت خیلی رایج نباشد. حالا فیس بوک تصمیم گرفته این قابلیت را در صفحات خود جا دهد اما نتوانسته به موفقیت اینستاگرام برسد. این شرکت حتی به کاربران اجازه می دهد از استوری اینستاگرام به طور همزمان پست بگذارند، اما این اقدام هم نتوانسته کمک چندانی به فیس بوک کند.

به زودی استوری فیس بوک در صفحات مختلف قرار می گیرد

به زودی استوری فیس بوک در صفحات مختلف قرار می گیردحالا یکی از مدیران فیس بوک در گفت وگو با TechCrunch تائید کرده قصد دارد طی ماه آینده قابلیت استوری را در تمامی صفحات قرار دهد. این صفحات شامل صفحات برند، ناشران خبر، هنرمندان، ورزشکاران و …هستند.
«ایمی سان» مدیر تولید فیس بوک می گوید: «طی ماه آینده، صفحات مختلف می توانند استوری هایی ایجاد کرده و با افرادی که آنها را دنبال می کنند به اشتراک بگذارند بر اثر بازخوردی که از کاربران اینستاگرام دریافت شده و همچنین استقبال زیاد کاربران از بخش استوری برندها و شخصیت های دولتی، این کار انجام شده است.»
کاربران فیس بوک می توانند استوری موجود در صفحات مختلفی که آنها را لایک یا دنبال می کنند، را در بخش استوری دسک تاپ یا گوشی هوشمند مشاهده کنند. این صفحات که در قسمت استوری پستی قرار می دهند، باید به صورت جداگانه ای این پست ها را در بخش News Feed هم قرار دهند که در غیر این صورت این محتوا نمایش داده نمی شود. این استوری ها هم پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار