کد خبر: ۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 16
به‌تازگی نقص جدیدی در مینی اسپیکر گوگل کشف‌شده است که این کمپانی برای رفع آن مجبور به از کار انداختن کلی پنل تاچ این دستگاه گشته است.
به گزارش آی تابناک : تعدادی از مینی اسپیکرهای عرضه‌ شده در کنفرانس پیکسل با نقص جدیدی مواجه بوده و به‌صورت 24 ساعته صدای کاربران خود را ضبط می‌کردند.
 
این نقص که توسط فردی به نام روساکوسکی از اندروید پلیس کشف شد موردبررسی مقامات گوگل قرار گرفت و عامل اصلی آن نیز مخدوش بودن پنل تاچ دستگاه و عدم کارکرد درست آن تشخیص داده شد.
 
در نتیجه گوگل برای رفع این نقص مجبور به عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی شد که پنل تاچ مینی اسپیکر جدید یادشده را از کار می‌انداخت.
 
 
 
یکی از مقامات گوگل در این رابطه بیان کرد که:«به مشکلی پی بردیم که شماری از دستگاه‌های گوگل هوم مینی را درگیر کرده بود و موجب شده بود تا سیستم تاچ آنها به‌درستی کار نکند. ما برای رفع این مشکل به‌روزرسانی جدیدی را در تاریخ 7 اکتبر عرضه کردیم.»

البته گوگل در جهت رفع این مشکل بسیار جدی عمل کرده و در همین راستا نیز از افرادی که مشکل آن‌ها با به‌روزرسانی یادشده حل‌نشده است درخواست کرده که با تماس با پشتیبانی گوگل خواستار تعویض کلی دستگاه خود شوند.
 
همچنین ازآنجایی‌که عرضه کلی این دستگاه در تاریخ 19 اکتبر تعیین‌شده است، گوگل برای برطرف سازی این نقص زمان بسیار کمی دارد و تمام تلاش خود را در جهت ریشه‌کن کردن این باگ به کار خواهد بست.
 





منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار