کد خبر: ۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 16
اخبار منتشرشده از چین می‌گویند که یک دستگاه آیفون ۸ ترک خورده و سپس دود از آن بلند شده است.
به گزارش آی تابناک : و گزارشات جدیدی که از چین به بیرون درز کرده‌اند، نشان می‌دهند که اسمارت‌فون جدید اپل با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. قبول داریم که تاکنون گوشی‌های آیفون ۸ زیادی بدون مشکل عرضه شده‌اند و انفجار باتری این گوشی در چین نمی‌تواند به همه‌ی نسخه‌های آن ربط پیدا کند؛ اما به هر حال ایجاد چنین مشکل بزرگی برای حتی یک دستگاه، می‌تواند زنگ خطری برای اپل باشد.

ناخودآگاه با شنیدن خبر مشکلات باتری آیفون ۸، ذهنمان به سمت فاجعه‌ی انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ معطوف می‌شود و با خود می‌گوییم که آیا این گوشی قرار است سرنوشتی مشابه نوت ۷ داشته باشد؟ چند وقت پیش در زومیت به اطلاعتان رساندیم که چندین دستگاه آیفون ۸ در سراسر دنیا با مشکل باد کردن یا انفجار باتری مواجه شده‌اند. اپل هم به دنبال انتشار اخبار متعدد در مورد مشکل باتری آیفون ۸، تحقیقات گسترده‌اش را آغاز کرد. 

اما به‌تازگی خبر مهمی در مورد مشکلات باتری آیفون ۸ از چین به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود یک خانم چینی به نام شیائومین بعد از این‌که گوشی خود را برای شارژ شدن در طول شب به آداپتور متصل کرده، متوجه بروز برخی مشکلات شده است. مدتی پس از اتصال به شارژر، صدای ترک خوردن گوشی به گوش شبائومین رسیده و او دیده است که از گوشی‌اش دود بلند می‌شود
 

این امکان وجود دارد که او پس از دیدن این صحنه، با ریختن آب روی گوشی‌اش، اوضاع را بدتر کرده باشد. شیائومین معتقد است که حتی ریختن آب هم نتوانسته صدای ترک خوردن گوشی و بلند شدن دود از آن را متوقف کند. پس از بروز این اتفاق، او چندین عکس از آیفون ۸ تخریب‌شده‌ی خود گرفت و برای اپل ارسال کرد. شیائومین امیدوار است که اپل گوشی‌ِ تخریب‌شده‌اش را با یک مدل جدید عوض کند؛ این در حالی است که کوپرتینویی‌ها هنوز اطلاعیه‌ای در این باره منتشر نکرده‌اند و ترجیح داده‌اند فعلا سکوت کنند. 

کاربران دیگری از جای‌جایِ  جهان گزارش داده‌اند که پس از باز کردن کارتن آیفون ۸، دیده‌اند که گوشی‌ انحرافاتی پیدا کرده است. همچنین گفته می‌شود که تاکنون چندین دستگاه با مشکل انفجار یا باد کردن بیش از حد باتری مواجه شده‌اند.

با همه‌ی این‌ها، این نخستین باری است که یک آیفون ۸، ترک می‌خورد و دود از آن بلند می‌شود.






منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار