تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 16
امنیت شبکه های اجتماعی یک نکته بسیار مهم در هنگام استفاده از آنها می باشد. درحالیکه انتخاب یک رمز عبور قوی ممکن است به امنیت حساب شما کمک کند، اما باز هم امکان هک شدن وجود دارد.
به گزارش آی تابناک : برای اضافه کردن یک لایه امنیتی دیگر، شبکه های اجتماعی معتبر از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کنند. به این صورت که برای ورود به حساب کاربری خود، علاوه بر وارد کرد رمز عبور باید به یک روش دیگر هویت خودتان را احراز کنید. در این مطلب از مجموعه مطالب آموزشی سخت افزار، روش فعال کردن ورود دو مرحله ای به حساب اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.
اینستاگرام در اوایل سال جاری، احراز هویت دو مرحله ای را در دسترس کاربران خود قرار داد. برای فعال کردن آن نیاز است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا وارد صفحه پروفایل خود شوید و در گوشه‌ی سمت راست، گزینه سه نقطه را انتخاب کنید.
گزینه Two-Factor Authentication را انتخاب کنید.
گزینه Require Security Code را فعال کنید.
در پنجره ظاهر شده گزینه Add Number را بزنید.
در کادر ظاهر شده، ابتدا بر روی +1 کلیک کنید و کشور ایران (اگر شماره فعال شما متعلق به ایران است) را انتخاب کنید. سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از آن فلش آبی رنگ در بالای سمت راست صفحه را انتخاب کنید.
به شماره تلفن شما کد شش رقمی ارسال خواهد شد، که با وارد کردن آن در کادر ظاهر شده و انتخاب فلش آبی رنگ در بالای سمت راست، شماره تلفن شما ثبت خواهد شد.
پس از آن پیغامی ظاهر می شود که کدهای بکاپ گیری از حسابتان را به شما معرفی میکند و در صورت تمایل می توانید این کدها را در جایی یادداشت کنید، در جای دیگری کپی کنید و یا از صفحه عکس بگیرید. که البته از نظر امنیتی هیچکدام از این راه حل ها پیشنهاد نمی شود. 

امنیت/ چگونه ورود به حساب اینستاگرام را دو مرحله‌ای کنیم؟







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار