کد خبر: ۱۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 15
با استفاده از برخی اپلیکیشن ها می توان گوشی اندرویدی را به یک کنترل تلویزیون تبدیل کرد. این اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهند که از راه دور با استفاده از گوشی هوشمند خود تلویزیون و البته سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنید.
به گزارش آی تابناک : تعداد این گونه اپلیکیشن ها در مارکت ها کم نیست اما آن چه که در ادامه خواهید دید، بهترین های این اپلیکیشن ها هستند.
۱- AnyMote Universal Remote
AnyMote یکی از بهترین اپلیکیشن های کنترل دستگاه های هوشمند است. این اپلیکیشن بیشتر برای کسانی مفید است که دستگاه های هوشمند زیادی در منزل خود دارند. AnyMote توانایی پشتیبانی از بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه را داشته که این تعداد روز به روز در حال افزایش است. قابلیت خوبی که در این اپلیکیشن وجود دارد این امکان را به کاربر می دهد که با اضافه کردن برخی حالات پیش فرض، بتواند برخی از دستورات را صرفاً با استفاده از یک بار لمس کردن یک دکمه اجرا کند. فی المثل، با استفاده از AnyMote می توان لمس یک کلید را اختصاصاً برای روشن کردن تلویزیون تعیین کرد.

۲- Peel Universal Smart TV Remote Control
با استفاده از اپلیکیشن Peel، یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های کنترل، می توانید اسمارت فون خود را به یک کنترل حرفه ای مبدل کنید. البته که برخی دستگاه های هوشمند دیگر به مانند هیترها و کولرها نیز ممکن است با اپلیکیشن Peel کنترل شوند اما عمده ی اثر این اپلیکیشن بر روی تلویزیون می باشد. هم Peel و هم AnyMote هر دو از قابلیت استفاده از اینفرارد و وای فای برخوردار هستند.
۳- Unified Remote
این اپلیکیشن، از جامع ترین اپلیکیشن های کنترل بوده و عمده ی تمرکز آن بر روی لپتاپ و کامپیوتر می باشد. به عنوان مثال با استفاده از آن می توان به دکمه های پخش و استپ در پلیر VLC و همزمان دکمه ی اپلیکیشن اسکایپ دسترسی داشت. گفتنی است که با استفاده از این اپلیکیشن، می توان ریموت های پیش فرض را شخصی سازی کرد.
۴- Twinone Universal TV Remote
این اپلیکیشن، به عنوان یکی از بهترین اپ های کنترل، مخصوص اسمارت فون های مجهز به اینفرارد بوده و بسیاری از تلویزیون ها را پشتیبانی می کند.
از نقاط قوت این اپلیکیشن می توان به شخصی سازی دکمه ها اشاره داشت. اما نقطه ی ضعف آن در وجود تبلیغات بسیار است. (این اپلیکیشن فاقد نسخه ی پرو یا پولی برای حذف تبلیغات است.)
۵- SURE Universal Smart TV Remote
این اپلیکیشن، همچون AnyMote و Peel قابلیت استفاده از اینفرارد و وای فای را دارد. عمده ی تمرکز آن بر روی تلویزیون ها و ستاپ باکس ها بوده و از دستگاه های استریم محتوا نیز پشتیبانی می کند.
البته که نسخه ی رایگان این اپلیکیشن از محدودیت هایی برخوردار است. اما می توان با پرداخت اشتراک این محدودیت ها را کنار زد.






منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار