کد خبر: ۱۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 12
شرکت اینتل، برای تبلیغ سیستم خودران خود، با ستاره‌ی بسکتبال آمریکا، لبرون جیمز همکاری می‌کند.

به گزارش آی تابناک : شرکت اینتل با همکاری بسکتبالیست حرفه‌ای و مشهور آمریکایی، لبرون جیمز، یک ویدئوی تبلیغاتی از سیستم خودروی خودران خود، منتشر کرده است. لبرون، به عنوان عضوی از کمپین حمایت از سیستم‌های خودروی خودران، در ویدئوهای تبلیغاتی آینده‌ی این شرکت نیز، حضور خواهد داشت.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی در وب‌سایت شرکت اینتل:

این کمپین بخشی از حرکت آغازین برنامه‎ی چندگانه‌‌ی اعتماد به سیستم‌های خودروی خودران است، که شامل تعامل بهتر بین انسان و خودرو، تست‌های آزمایشگاهی و مطالعه‌ی رفتار و احساسات مردم در برابر خودروهای خودران است.

خودروی خودران اینتل

در این ویدئو، لبرون جیمز در صندلی‌ عقب یک خودروی خودران قرار می‌گیرد که با توجه به لبخند وی، بنظر می‌رسد که تجربه‌ی لذت بخشی است. پس از تعجب لبرون از دیدن خودروی بدون راننده، به اون گفته می‌شود که این خودرو، نسبت به انسان ۸۰ برابر دید بهتری دارد, در پایان این ویدئو، لبرون که کاملا راضی است، تقاضای نگه داشتن خودرو را می‌کند.

معاون شرکت اینتل و مدیر بخش خودروهای خودران، کیتی وینتر می‌گوید:

ترس جامعه از خودروهای خودران برای من عجیب است. با در نظر گرفتن تصادفات ناشی از خطای انسانی که سالانه بیش از یک میلیون تلفات جانی دارد، این خودروهای با رانندگی انسان است که باید ترسناک باشد. با این وجود، هر روز ما پشت فرمان قرار می‌گیریم و به خودرویی که از مقابل می‌آید اعتماد می‌کنیم که در مسیر قانونی خودش حرکت کند. به عقیده من، اگر خودرویی که از مقابل به سمت ما می‌آید، خودران نباشد، باید ترسید.

خودروی خودران اینتل

شرکت اینتل، پس از خرید شرکت موبایل‌آی( MobileEye)، به یکی از پیشگامان در فناوری خودروهای خودران، تبدیل شده است. موبایل‌آی، متخصص فناوری خودروهای خودران، مانند دید، یادگیری، طرح‌ریزی و آنالیز داده‌های کامپیوتری است. همچنین شرکت اینتل، در حال همکاری با شرکت‌های بزرگ خودروسازی فیات‌کرایسلر و بی‌ام‌و است؛ سیستم خودران این شرکت تا سال ۲۰۲۱، به بازار عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توانید، این ویدئوی تبلیغاتی را تماشا کنید.




منبع : MOTOR1 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار