کد خبر: ۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 12
چند سالی می‌شود که دو شرکت بلک‌بری و سامسونگ برای بالابردن امنیت گوشی‌های گلکسی همکاری می‌کنند. امروز این دو شرکت رسما همکاری جدی خودشان را برای توسعه و ارتقای امنیت گوشی‌های گلکسی در سامسونگ ناکس اعلام کردند.
به گزارش آی تابناک : احتمالا اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد می‌شود، این است که سامسونگ ناکس (Samsung Knox) چیست؟ سامسونگ ناکس درحقیقت یکی از ویژگی‌های امنیتی برای سیستم عامل اندروید تلقی می‌شود که در بعضی از گوشی های جدید سامسونگ قرار دارد. این ویژگی امنیتی برای گوشی های گلکسی اس۴ و جدیدتر درنظر گرفته شده است.
حالا در تازه‌ترین خبرها، اطلاعات جدیدی منتشر شده است؛ این‌که قرار است سرویس جدیدی تحت عنوان SecuSUITE را برای محصولات جدید سامسونگ عرضه شود. این پک امنیتی با گوشی‌های گلکسی S7، S7 edge، S8، S8 پلاس و نوت ۸ سازگار است. هم‌چنین قرار است این امکان برای تبلت‌های Tab S2 (8 و ۱۰ اینچ) و Tab S3 عرضه شود.
به جز این پک قرار است سرویس‌های دیگری تحت عناوینی مثل SecuVOICE و SecuSUITE هم در اختیار کاربران قرار بگیرد. پک SecuVOICE سطح امنیتی تماس‌های تلفنی به بالاترین حد می‌رساند. چند سالی می‌شود که دولت آلمان برای امنیت تماس‌های تلفنی خود از پکیج مشابهی استفاده می‌کند.






منبع : دیجی کالا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار