کد خبر: ۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 11
ایده ساخت ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو یکسان بوده است! آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید مایکروسافت ادعا می‌کند که شرکت سونی با عرضه کنسول پلی‎استیشن ۴ پرو قدم بزرگی برداشته است و به آن باور دارد.
به گزارش آی تابناک : کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌، یک پله بالاتر از کنسول ایکس‌باکس وان از هر نظر قرار می‌گیرد و تفاوت‏‌های قابل‌توجهی با برادر کوچک‌تر خود دارد؛ این کنسول به‎طور مخصوص طراحی شده است تا بازی‎ها را با رزولوشن ۴K و عمکلرد سخت‌افزاری خیره‌کننده به نمایش بگذارد.
با این‌حال، بسیاری مدعی هستند که برای عرضه ایکس‌باکس وان ایکس، کمی دیر است؛ این کنسول با اختلاف زمانی قابل‎توجهی نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو، کنسول پرچمدار سونی که برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن Full HD / 4K طراحی شده است، عرضه می‎شود.
در همین رابطه آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید و برنامه‎ریز ارشد مایکروسافت ادعا می‌کند که اقدام سونی برای عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو، هوشمندانه بوده است و رقبای خود را به منظور عرضه این کنسول تحسین می‌کند.
براساس گفته‌های آلبرت پنلو، مایکروسافت اطلاعاتی از عرضه کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نداشته است. با این‌حال، سرپرست ارشد مدیریت تولید در مایکروسافت ادعا می‌کند که ایده‌ی هر دو شرکت برای عرضه یک کنسول قدرت‌مند، با یک‌دیگر وجه اشتراک دارد.

ستایش ps4 pro سونی توسط مدیر مایکروسافت






منبع : برترین ها 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار