کد خبر: ۱۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 11
نگاهی به آپدیت جدید و بزرگ بازی کلش رویال؛
به گزارش آی تابناک : احتمالا همه شما نام استودیوی پرآوازه سوپرسل به گوش‌تان رسیده و با آن آشنایی دارید. این گروه بازی‌سازی با ارایه بازی استراتژیک و محبوب کلش آو کلنز به موفقیت چشمگیری دست یافت و پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه، این بازی به صدر جدول برترین و پرفروش‌ترین بازی‌های زمان خودش رسید.

بازگشت شکوهمندانه کلش رویال!

پس از مدتی شاهد عرضه چند عنوان دیگر از همین استودیو در ژانرهای متفاوت‌تر مانند: بازی مزرعه‌داری HeyDay بودیم و چندی بعد این استودیو که به نظر می‌رسد حالا دیگر استاد ساخت بازی‌های آنلاین شده، از پروژه‌ای جدیدی به نام کلش رویال رونمایی نمود که یک بازی کارتی با المان‌های پویا بود و طولی نکشید که این بازی توانست جای خود را در میان گیمرها باز کرده و حتی به‌خاطر سادگی بسیار از محبوبیت بالاتری هم در میان کاربران مختلف برخوردار شود.

مدتی بود که سوپرسل با افزودن رقابت‌های دوست‌داشتنی چهار نفره به این بازی از ملال‌آور شدن آن جلوگیری کرده بود ولی هنوز هم جای خالی یک رقابت‌ نفس‌گیر و تازه در این بازی احساس می‌شد و انگار بازی به چیزی فراتر از این تغییر کوچک نیاز داشت. در همین راستا استودیوی سازنده چندی پیش، بزرگ‌ترین آپدیت بازی Clash Royal را در اختیار علاقمندان قرار داده که علاوه بر تغییرات ظاهری، چند ویژگی و رقابت جدید را شامل می‌شود.

تا پایان همراه آی‌تی‌رسان باشید تا باهم به همه تغییرات و قابلیت‌های آپدیت جدید بازی کلش رویال نگاهی بیاندازیم…

از همان ابتدا با ورود به بازی متوجه تغییر کردن تصویری که همیشه هنگام لود شدن بازی مشاهده می‌کردید، خواهید شد که این بار با گرافیکی بالاتر و جذاب‌تر طراحی گشته تا سوپرسل از همین ابتدا کاربر را برای دیدن تغییرات جدید آماده نماید.

Clash Royal

در صفحه ابتدایی اولین چیزی که توجه‌تان را به‌خودش جلب می‌کند، تغییر بخش Free Chest (صندوقچه رایگان) در بالا و سمت چپ نمایشگر است که از این پس با نام Quests (کاوش‌ها) در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. در واقع در این بخش جدید ماموریت‌هایی پیش روی کاربر گذاشته خواهد شد که با انجام وظایف محول شده کارت‌هایی از نیروهای جدید یا قدیمی را دریافت می‌کنید ولی از آن مهم‌تر گردآوری Quest Points یا همان امتیاز است که با رسیدن به حد نصاب تعیین شده یک صندوقچه‌ طلایی هدیه می‌گیرید.

ضمنا سوپرسل در این قسمت چندان هم کاربران را محدود نکرده و در صورتی که علاقه به انجام ماموریت خاصی ندارید می‌توانید از طریق لمس آیکون ضربدر موجود، از انجام آن صرف نظر نمایید ولی دقت داشته باشید که روزانه فقط یکی از این وظایف را می‌توانید کنار بگذارید و ماموریت جدید دریافت کنید.

بخش بعدی که به‌طور کامل بازطراحی شده، قسمت تورنومنت بازی است که با آیکونی جدید به اسم Events (رویدادها) مرسوم گشته است. چندی پیش، در این قسمت فقط تورنومنت‌هایی وجود داشتند که با پرداخت جم در آنها حضور پیدا می‌کردید و به‌صورت دو یا تک نفره با پشت سر گذاشتن رقبا به جوایز ارزشمندی دست می‌یافتید.

اما اکنون این بخش به دو قسمت مجزا تبدیل شده که علاوه بر وجود تورنومنت‌ها، رقابتی جدید به نام Touchdown نیز طراحی شده که می‌توان این رویداد را بزرگ‌ترین تغییر بازی در این آپدیت دانست.

در نبرد Touchdown یک زمین کاملا صاف پیش‌روی شما و هم‌تیمی‌تان قرار خواهد گرفت که هیچ‌خبری از برج‌های مراقبت نیست (!) و پس از انتخاب نیرو هر گروهی که زودتر بتواند انتهای زمین حریف را لمس کند، برنده این رقابت خواهد بود. البته این بازی در سه راند برگزار می‌شود و در صورت تساوی تا پنج راند نیز ادامه می‌یابد.

شاید ایده کلی در ابتدا کار اندکی ساده و پیش‌پا افتاده به‌نظر برسد ولی با ورود به اولین رقابت، تب و تاب داغ آن را به‌شدت احساس خواهید کرد و حس یک جنگ تمام‌عیار به گیمر منتقل خواهد شد! واقعا این بخش بسیار جذاب و پراسترس طراحی شده و هر لحظه باید مراقب حرکات حریف خود باشید و باید افزود که لذت دلنشینی در پس برد‌های این قسمت نهفته است.

بازگشت شکوهمندانه کلش رویال!

در این بخش بازی از هوش مصنوعی خوبی بهره می‌گیرد زیرا زمانی که نیرو‌های حریف را در میانه‌های میدان نبرد شکست دهید، تیم مقابل دیگر قادر به قرار دادن کارت نیرو در آن منطقه نیست و در عوض آن ناحیه به‌طور کامل در اختیار شماست.

سوپرسل تغییرات بعدی را در بخش Shop (خرید) اعمال نموده به طوری که روزانه کارت‌های بیشتری برای خرید در این قسمت قرار می‌گیرد و هرچه لول خود را ارتقا ببخشید، تعداد پیشنهادهای موجود هم تا حداکثر 6 پیشنهاد بالا خواهد رفت. یک تغییر کوچک در بخش Deck (قسمت انتخاب کارت‌های نبرد) هم امکان اشتراک‌گذاری نحوه چیدمان کارت‌ها یا همان Deck با دیگران است. در حقیقت از این پس می‌توانید Deck خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و… برای دیگر دوستانتان ارسال کنید.

از دیگر موارد نیز می‌توان به امکان برگزاری نبرد‌های Touchdown به صورت دوستانه در کلن اشاره نمود که البته فعلا به شکل محدود در دسترس افراد حاضر در کلن وجود داشته و انتظار می‌رود در آینده به طور همیشگی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

یک تغییر مهم دیگر را می‌توان در زمینه نبردهای دو‌به‌دو بیان کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که بارها به طور اتفاقی با فردی ناشناس در نبردهای دو‌به‌دو پیروز شده‌اید و چقدر از هم‌تیمی بودن با او لذت برده و دوست دارید بازهم این همکاری را تکرار نمایید.

خب خوشبختانه سوپرسل این درخواست کاربران را شنیده و در نسخه جدید پس از پایان هر رقابت، یک صفحه چت پیش‌روی گیمر باز می‌شود که مهم‌ترین بخش آن گزینه Rematch است که به هر شخص اجازه می‌دهد دوباره طعم شیرین برد با هم‌تیمی خود را بچشد.

حتی استودیوی سازنده برای گفت‌وگو پس از هر بازی نیز جملات جدید و جالبی را طراحی کرده که تعامل میان بازیکنان را زیباتر از گذشته خواهد کرد.

در آخر باید گفت واقعا به‌روزرسانی منتشر شده، بازی Clash Royal را بیش از پیش در میان کاربران محبوب خواهد کرد و اگر در آپدیت این بازی شک داشته یا تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما آن را روی اسمارت‌فون خود نصب کنید.
منبع:شهرخبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار