کد خبر: ۱۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 11
با این که کمپانی نوکیا، طی چند سال گذشته با بد اقبالی روبرو شد و دوستدارانش را از دست داد، تلاش‎های این شرکت برای احیا قابل ستایش است. هرچند هنوز تا رسیدن به غول‎های تکنولوژی راه زیادی پیش رو دارد، این شرکت به آینده بسیار امیدوار است.

به گزارش آی تابناک : کمپانی HMD که در سال 2016 فعالیتش را آغاز کرد از زیرمجموعه‌های شرکت نوکیا است که این روزها از گوشه کنارش زمزمه‎هایی در مورد معرفی محصولات جدید نوکیا از به گوش می‌رسد. بر اساس شایعات منتشر شده به نظر می رسد نوکیا در ماههای آینده دست کم به معرفی یک رده بالا و یک پایین رده می‌پردازد اما هنوز زمان دقیق این رویداد مشخص نیست.

به طور حتم دو آس جدیدی که HMD زیر سایه نوکیا به زودی رو می‎کند، نوکیا 2 و نوکیا 9 خواهد بود اما این شرکت قطعا نگاهی به قشر متوسط بازار جهانی نیز دارد از همین رو به معرفی نوکیا 7 در کنار دو محصول دیگرش خواهد پرداخت.

با این حال به گفته یک منبع آگاه در کمپانی HMD، عاشقان نوکیا باید منتظر عرضه محصولات جدید این شرکت، در سال آینده باشند. بر همین اساس، نوکیا 2، 7 و 9 بخشی از محصولات اندرویدی کمپانی HMD به شمار می‌آیند که در ماه‎های آغازین سال آینده عرضه می‎‎شوند.


 







منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار