تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 11
این روزها هر کسی می‌خواهد کارهایی مانند تنظیم یک نام دامنه، خرید فضای هاست، ایجاد یک حساب ایمیل و غیره به سرعت انجام شود، ایجاد سیستم‌های خودکار کاملاً منطقی به نظر می‌آید اما گاهی اوقات سیستم‌های خودکار می‌توانند باعث ایجاد مشکل شوند؛ مشکلاتی مانند مواردی که فیس بوک در روند بررسی آگهی‌های وب سایت خود با آن مواجه شده است.
به گزارش آی تابناک : در گذشته شاهد بودیم که روند بررسی خودکار فیس بوک به افراد این امکان را می‌داد تا با خرید تبلیغات و یافتن نقاط ضعفی در دستورالعمل‌های فیس بوک، تبلیغات‌های مبتنی بر تنفر و انزجار ایجاد کنند و آموزه‌های نژادی، مذهبی و سیاسی مردم را مورد هدف قرار دهند. این همان چیزی است که فیس بوک قصد دارد در مورد آن قاعده شکنی کند و اعلام کرده در مورد تبلیغات‌هایی که به عنوان یک موضوع حساس شناخته شوند، یک بررسی دستی انجام خواهد داد.


در ایمیلی که فیس بوک به تبلیغ کنندگان ارسال کرده این طور آمده است: «بر اساس این به روزرسانی بیشتر تبلیغات‌ها به جزء بررسی‌های خودکار به بررسی انسانی نیاز خواهند داشت. کمپین‌های جدید مجموعه‌های تبلیغاتی مواردی را مورد هدف قرار می‌دهند که احساس می‌کنیم نیاز به بررسی‌های بیشتری دارند؛ تبلیغات‌هایی با مضامین سیاسی، مذهبی، نژادی و موضوعات اجتماعی. ما پیش از تائید این موارد آن‌ها را به بخش بررسی‌های انسانی سوق خواهیم داد.»
این سیاست می‌تواند اقدام اخیر فیس بوک را توجیه کند که فیس بوک بیش از 1000 نفر را برای بررسی تبلیغات‌ها و تضمین همسو بودن آن‌ها با شرایط سرویس فیس بوک استخدام کرد. فیس بوک قبول دارد که این روند بررسی انسانی منجر به ایجاد تأخیر می‌شود اما معتقدیم درحال حاضر این تنها راه حل است.






منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار