کد خبر: ۱۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 10
به‎تازگی، تعدادی تصویر و ویدیو از نمونه واقعی آیفون 10 به‌دست آمده است که پرچمدار جدید اپل را پیش از عرضه رسمی در تاریخ 3 نوامبر به نمایش می‌گذارد. اپل تا چند هفته دیگر این مدل را به صورت گسترده به فروش خواهد رساند.

به گزارش آی تابناک : اپل از آیفون‌های جدید خود در رویداد خبری‌اش در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) رونمایی کرد اما با این‌حال، عرضه آیفون 10 (iPhone X) برای نزدیک به دو ماه به تعویق افتاد. کوپرتینویی‌ها، آیفون 10 را که به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های آیفون با تغییرات اساسی معرفی شده است؛ در تاریخ 27 اکتبر، پیش‌فروش و در 3 نوامبر عرضه خواهند کرد.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که برخی موفق شده‌اند تا پیش از عرضه رسمی آیفون 10 به بازار، نمونه واقعی آن‏را در اختیار گرفته و از آن استفاده کنند. به همین جهت، به‌تازگی، تصاویر واقعی و ویدیوهایی از این مدل منتشر شده است که به‌‏نظر می‎رسد کارمندان اپل یا شرکای از جمله اپراتورها که فروش آیفون 10 را برعهده دارند، این تصاویر و ویدیوها را فاش کرده‌اند.

ویدیوی منتشر شده از آیفون 10 (iPhone X)، پرچمدار جدید اپل را به رنگ نقره‎ای به نمایش می‎گذارد و این مدل، همچنین از یک لایو والپیپر استفاده می‎کند که پیش‎تر ندیده بودیم؛ از آنجایی‌که این لایو والپیپر مشکی است، بریدگی مشکی رنگ در بالای صفحه نمایش به سادگی قابل رویت نیست.  ویدیوی منتشر شده در ادامه آمده است:

همچنین تصاویر واقعی از آیفون 10 منتشر شده است که رنگ سیاه این گوشی را فاش می‏‌کند. البته در تصاویر فاش شده به تاریخ 30 سپتامبر اشاره می‌‏شود؛ به همین جهت، ممکن است این تصاویر ماه گذشته میلادی گرفته شده باشد. اگر کمی در تصاویر دقیق شوید، در انتهای صفحه لاک اسکرین متن «محرمانه و اختصاصی» جلب‌توجه می‎کند و به همین جهت، ممکن است آیفون 10 فاش شده به یک نسخه مخصوص از سیستم‎عامل آی‌او‏اس 11 مجهز شده باشد.

اپل آیفون 10 را به نمایشگر 5.8 اینچی OLED مجهز کرده است و این مدل، اولین گوشی کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود که به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID مجهز شده است. این سیستم تشخیص چهره، جایگزین سنسور اثرانگشت Touch ID در گوشی آیفون 100 اپل شده و می‌تواند برای احراز هویت کاربران و همچنین تأیید پرداخت‎‎های موبایلی مورد استفاده قرار بگیرد.

آیفون 10 مانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده است و همچنین از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‏‌کند. به دلیل نوع پنل صفحه‌نمایش و دیگر تغییراتی که اپل برای این مدل درنظر گرفته است، آیفون 10 با قیمتی نزدیک به 999 دلار برای مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. اپل همچنین نسخه دیگری از iPhone X را با 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد که 11499 دلار قیمت دارد.







منبع : REDMONDPIE 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار