کد خبر: ۱۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 10
چند ماه پیش سونی به روز رسانی اندروید 7.1.1 را برای تبلت Xperia Z4 و نیز موبایل های اکسپریا Z5 Compact ،Z5 Premium و Z3 منتشر کرد که برای برخی از کاربران مشکلاتی از جمله کند شدن دیوایس، افزایش دما و کرش کردن اپلیکیشن ها را ایجاد کرد. حالا این شرکت آپدیت جدیدی را به منظور رفع مشکلات قبلی برای این چهار گجت منتشر کرده.

به گزارش آی تابناک : لازم به ذکر است که بیلد این به روز رسانی A.1.54 است. در حالیکه بیلد نسخه قبلی A.0.160 بوده و با توجه به تغییر آن، مشخص است که نسخه جدید تنها شامل رفع برخی از باگ ها و نیز به روز رسانی امنیتی ماه سپتامبر اندروید بوده و قابلیت های جدیدی را به همراه ندارد. نسخه اندروید نیز در آپدیت جدید همچنان 7.1.1 است.

گفتنی است از به روز رسانی قبلی این دیوایس ها چندین ماه می گذرد و نسخه قبلی شامل آپدیت امنیتی ماه ژوئیه بوده. به نظر می رسد این آخرین نسخه به روز رسانی باشد که از سوی سونی برای این دستگاه ها منتشر می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این به روز رسانی یکی از آزار دهنده ترین مشکلات این دستگاه ها، یعنی گرم شدن بیش از حد را رفع خواهد کرد یا خیر.

اگر هنوز امکان به روز رسانی مذکور را ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا سونی به مرور این آپدیت را در اختیار مناطق مختلف دنیا قرار می دهد.







منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار