کد خبر: ۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 10
نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.
به گزارش آی تابناک : نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و  کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.
 
21- Norton App Lock
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

گاهی پیش می آید که گوشی هوشمند خود را برای مدت محدودی به دیگران قرض می دهیم تا به کمک آن به یک تماس تلفنی بپردازند، از یک نرم افزار استفاده کنند و یا عکس های مسافرت اخیر مان را مشاهده کنند. مهم ترین دغدغه صاحب گجت در این مواقع مسئله امنیت حریم خصوصی اش است، شما دوست ندارید دیگران در میان نرم افزار های مختف گوشی تان به گشت و گذار بپردازند و البته حق هم دارید.

Norton App Lock به شما اجازه می دهد تا نرم افزار های مهم را قفل گذاری کنید تا حتی در مواقعی که قفل گوشی باز است کسی نتواند آنها را اجرا نماید، قفل گذاری نرم افزار های مختلف به سرعت انجام شده و برای بازگشایی قفل آن ها می توانید از روش های گوناگونی مانند کلمه عبور متنی، تعیین الگو های هندسی و حتی اسکن اثر انگشت استفاده کنید.
 


22- Pocket Sense 
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

نرم افزار های متنوعی به منظور پیدا کردن یک گوشی گمشده و یا سرقتی تولید شده اند، اما بهتر نیست به جای تلاش برای یافتن گوشی از دست رفته سعی کنیم تا از گم شدن و یا به سرقت رفتن آن جلوگیری کنیم؟

اپلیکیشن Pocket Sense امکانات گوناگونی را به این منظور در اختیار کاربر قرار داده است، شما می توانید برنامه را به نحوی تنظیم کنید تا به محض بیرون آمدن گوشی از جیب تان آژیر صوتی پخش کند ( به محض باز کردن قفل امنیتی گوشی آژیر متوقف خواهد شد)، این ویژگی در محل های شلوغ و موقعیت های مناسب برای جیب بری سارقان به کار خواهد آمد.

می توانید ویژگی ای را فعال کنید که به محض قطع شدن اتصال گوشی از پریز برق آژیر خطری را پخش کرده و از دزدی گجت جلوگیری کند؛ و نهایتا این برنامه قادر است به محض جابجا شدن گوشی از محل تعیین شده آژیر خطر را به صدا در آورد.

امکانات متنوع بیشتری هم در این برنامه وجود دارند که خیال شما را از سرقت و یا گم شدن گجت راحت خواهد کرد.
 


23- Google Earth
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

اکثر کاربران با این برنامه جالب شرکت گوگل آشنایی کامل دارند و نیازی به معرفی کامل این برنامه نمی بینیم، اما اگر مدتی است که سری به این  نرم افزار نزده اید پیشنهاد می کنیم حتما زمانی را برای امتحان کردن ویژگی های جدید Google Earth صرف کنید.

با استفاده از ویژگی 3D View می توانید محل های مختلف دنیا را به صورت سه بعدی ببینید و با استفاده از ویژگی Street View می توانید محله های معروف شهر های بزرگ جهان را از دید یک عابر پیاده مشاهده کنید؛ اما جدید ترین ویژگی Google Earth که Voyager نام دارد به شما امکان سفر به مقاصدی را می دهد که احتمالا در طول عمر خود فرصت انجام آن را پیدا نخواهید کرد، سفر به اعماق زمین، دیدن Grand Canyon و سفر مجازی کوتاه به قطب جنوب برخی از امکانات جدیدی است که Google Earth در آخرین به روز رسانی خود در اختیار کاربران قرار داده است.
 


24- Haystack TV  
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

فکر نمی کنید نحوه ارائه اخبار به مردم کمی قدیمی شده است؟ امروزه شبکه های خبری 24 ساعته ای وجود دارند که با اشراف کامل رسانه ای مردم را از مسائل و اتفاقات روز آگاه می کنند اما کاربران این شبکه های تلویزیونی هنوز قادر نیستند تا نوع محتوی و زمان پخش آنها را تعیین کنند؛ اما جای نگرانی وجود ندارد چون اپلیکیشن Haystack TV همه این مسائل را برای شما حل کرده است.

پس از نصب این برنامه شما می توانید تا منابع خبری مورد علاقه و نیز سبک اخبار مورد نظرتان را برای Haystack TV مشخص کنید تا از این به بعد اخبار به صورت هدف مند برایتان انتخاب شوند، پس از راه اندازی حساب کاربری و با هر بار ورود به این نرم افزار، لیستی از ویدئو های خبری منتخب به شما نشان داده می شود که پس از اعمال تغییرات اختیاری می توانید آخرین اخبار دنیا را به صورت آنلاین بر روی گجت هوشمندتان مشاهده کنید.
 


25- Upflix
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

محتوای متنوع و زیادی بر روی Netflix قرار دارند و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود اما Netflix تنها آن دسته از برنامه هایی را در معرض دید بیشتر کاربران قرار می دهد که به طور اختصاصی توسط خود این شرکت تهیه و تولید شده باشند و این مسئله می تواند مانع استفاده کاربر از دیگر محتوای چند رسانه ای موجود بر روی این سرویس شود. Upflix نام نرم افزاری شبیه به Netflix است که توانسته تا نقاط ضعف موجود در این سرویس سر شناس را بر طرف کند.

Upflix علاوه عرضه محتوای چند رسانه ای متنوع و با کیفیت به طور روزانه دو لیست را در اختیار کاربران قرار می دهد، یکی از این لیست ها به معرفی جدید ترین فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی، سریال ها و برنامه های مستند و ورزشی پرداخته و لیست دیگر شما را با برنامه هایی که قرار است به زودی از دسترس خارج شوند آشنا می کند، علاوه بر این کاربر می تواند به نتایج نظر سنجی IMDB هر برنامه دسترسی داشته و یا با استفاده از ویژگی جست و جو به سادگی برنامه های مورد علاقه خود را پیدا کند.
 


26- GrammarPal
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

اگر به نگارش زبان انگلیسی مسلط نیستید این برنامه می تواند شما را در شناسایی و حل مشکلات نگارشی و املایی یاری کند، با نصب GrammarPal وقتی در نرم افزار های دیگر در حال تایپ یک متن باشید دایره ای سبز رنگ بر روی صفحه نمایش شما نشان داده می شود که با لمس آن تعداد مشکلات نگارشی و املایی موجود در متن به شما نمایش داده می شود، اگر برای بار دوم این دایره سبز رنگ را لمس کنید کلمات و عباراتی که دارای مشکل هستند برای شما پر رنگ شده و سپس با لمس هر کلمه پر رنگ شده GrammarPal جایگزینی را برای اصلاح کردن آن به شما پیشنهاد خواهد داد.
 


37- Tide: Stay Focused, Be Peaceful
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3)
 

اگر در خانه کار می کنید حتما مشکللاتی از قبیل عدم تمرکز کافی و نیز بی انگیزه گی به سراغتان آمده اند، حتما پیش آمده که در محل کار به یک باره کار را متوقف کرده و نا خودآگاه به سراغ چک کردن شبکه های اجتماعی بر روی گوشی تان رفته اید.

اگر شما هم با مشکل عدم تمرکز مواجه هستید پیشنهاد می کنیم از تکنیک Pomodoro استفاده کنید، بر پایه این تکنیک اگر پس از هر بازه زمانی 25 دقیقه ای در حین انجام کار یک استراحت 5 دقیقه ای داشته باشید و پس از گذشت 4 بازه 25 دقیقه ای کاری به مدت 15 دقیقه به بدن و ذهن خود استراحت دهید راندمان کاری شما ارتقا کیفی قابل توجهی را نشان خواهد داد. برنامه Tide به منظور اجرای تکنیک مذکور طراحی شده و استفاده از آن در طول زمان به تمرکز کاری شما کمک خواهد کرد.
 


28- LinkedIn Job Search
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

امروزه فرایند کاریابی به کلی تغییر کرده، دیگر نیازی به جست و جوی کار در میان کوچه و بازار و حضور در شرکت های مختلف نیست. امروزه بخش اعظمی از نیروی کار از سرویس های اینترنتی برای پیدا کردن شغل مناسب خود استفاده می کنند، کاریابی اینترنتی می تواند به طور چشمگیری در صرفه جویی زمان و هزینه نیروی کار و همچنین کارفرمایان تاثیر گذار باشد.

اما اکثر نرم افزار های موجود کاریابی متقاضی را مجبور می کنند تا برای ارسال پیشنهاد کاری خود لیست های بلند بالایی از مشخصات فردی و تخصص های کاری و ... را پر کرده و برای کارفرما ارسال کنند و با توجه به اینکه هر متقاضی برای تعداد زیادی از کار فرماها رزومه ارسال می کند، پروسه کاریابی اینترنتی هم می تواند کمی خسته کننده باشد.

اما نرم افزار LinkedIn Job Search توانسته تا اصلی ترین مشکلات موجود در کاریابی اینترنتی را حل کند، ابتدا لازم است تا بر اساس مشخصات فردی و تخصص های کاری خود بر روی شبکه اجتماعی LinkedIn یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس با نصب برنامه LinkedIn Job Search و ورود به حساب کاربری می توانید با سرعت و راحتی بیشتری به کاریابی اینترنتی بپردازید چرا که با ارسال پیشنهاد کاری، کارفرما تنها با یک کلیک بر روی نام شما می تواند به مشخصات، تخصص و سابقه کاری شما دسترسی پیدا کند.
 


29- Precise Volume 
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

سیستم عامل اندروید تنها 15 سطح از حجم صدا را در اختیار کاربر قرار می دهد و موقعیت هایی وجود دارند که در آنها کاربر نمی تواند میزان بلندی صدای مورد نیاز خود بر روی گجت تنظیم کند. Precise Volume به کاربر اجازه می دهد تا با دقت حداکثری حجم صدای خروجی گجت را تنظیم کند، برای مثال می توانید حجم صدای خروجی گوشی خود را روی 97 درصد تنظیم کنید.
 


30- ScreenGuard Lite
 
عرفی 100 اپلیکیشن مجانی و برتر اندرویدی 2017 (3) 

حریم خصوصی یکی از مهم ترین مسائل مردم در دوره فعلی است؛ دیجیتالی شدن زندگی ها و پیشرفت وسایل ارتباط الکترونیکی به کمک شبکه جهانی اینترنت در کنار مزایای بی تعداد خود معایبی را هم به همراه دارند که یکی از مهم ترین آنها حفظ حریم خصوصی افراد است.

وقتی در اماکن عمومی و پر تردد در حال استفاده از گوشی هوشمند خود هستید باید مراقب از دست رفتن حریم خصوصی تان باشید، اطلاعاتی که بر روی صفحه نمایش گوشیتان وجود دارد نباید توسط فرد دیگری رصد شود و اگر در حال انجام کاری مانند چت کردن با همسر و یا ویرایش اطلاعات حساب کاربری یک سایت باشید اهمیت حفاظت از اطلاعاتتان به مراتب بیشتر خواهد بود.

ScreenGuard Lite به راحتی می تواند شما را در این امر یاری کند، این برنامه می تواند افکت رنگی خاصی را بر روی صفحه نمایش اعمال کند که استفاده از آن باعث می شود صفحه نمایش شما از فاصله های بیشتر از 1 متر قابل رصد دقیق نباشد و نگران کارایی و سرعت عملکرد آن هم نباشید چون می توانید با استفاده از ویجت این نرم افزار که در نوار ابزار Notifications قرار گرفته به سرعت اپلیکیشن را فعال و یا غیر فعال کنید.







منبع : برترین ها 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار