کد خبر: ۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 09
کاربران کنسول SNES Classic Edition یا همان مینی SNES می‌توانند با اتصال این کنسول به کامپیوتر، به بازی‌های بیش‌تری دسترسی پیدا کنند.

به گزارش آی تابناک : با آن‌که تنها یک هفته از عرضه کنسول جدید کوچک و جمع و جور نینتندو یعنی مینی SNES یا همان SNES Classic Edition به بازار می‌گذرد، اما آن‌طور که در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی به نظر می‌رسد، این کنسول کوچک به‌تازگی هک شده است.

این خبر بدین معناست که حالا شما می‌توانید تنها با اتصال کنسول به کامپیوتر خود از طریق کابل یواس‌بی، بازی‌های بیش‌تری را روانه کنسول مینی SNES‌ کنید. اگر دوست دارید با آموزش قدم به قدم نحوه هک کردن این کنسول بخت برگشته بیش‌تر آشنا شوید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. البته که با این‌کار باید ریسک از کار افتادن ناگهانی دستگاه خود را نیز به جان بخرید!

SNES Mini

بدون هک کردن هم، کنسول  هشتاد دلاری مینی SNES بازی‌های زیادی برای سرگرم‌کردن طرفدارانش دارد. در میان ۲۱ بازی‌ای که روی این کنسول از پیش نصب شده‌اند، می‌توان به Super Mario World، The Legend of Zelda: A Link to the Past و نیز Super Mario Cart اشاره کرد. همین چندی پیش بود که خبر رسید موجودی این کنسول در گیم‌استاپ به پایان رسیده و این امر  نشان از استقبال بالای طرفداران و محبوبیت این کنسول تازه از راه رسیده دارد.

شما می‌توانید بررسی این کنسول جدید از دیدگاه سایت‌های معتبر دنیا را در وب‌سایت زومجی خوانده و تریلر هنگام عرضه این کنسول را نیز تماشا کنید.





منبع : EUROGAMER 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار