کد خبر: ۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 08
با معرفی چیپ ست جدید Z370، ایسوس در خط تولید گیمینگ خود، حرفه ای ترین مادربوردهای گیمینگی که تا به حال تولید شده بودند را به معرض نمایش در آورد.

به گزارش آی تابناک : همانطور که پیشتر گفته بودیم، مادربوردهای سری PRIME و TUF Gaming به منظور کاربرهای گیمینگ و مصارف روزمره از سوی این کمپانی معرفی شده بود، حال نوبت به حرفه ای رسیده تا از طرف ایسوس شگفت زده شوند:
مادربوردهای سری ROG MAXIMUS X و ROG STRIX Z370 با پشتیبانی از آخرین نسل چیپست اینتل (Coffee Lake) بازه وسیعی از نیازهای افراد حرفه ای را با هر سطح از بودجه در بر می گیرد. در بخش ROG، ایسوس در گام نخست مادربوردهای MAXIMUS X Hero، MAXIMUS X Code ، MAXIMUS X Apex و MAXIMUS X Formula را معرفی کرد که خاص ترین مادربورد تولید شده توسط این کمپانی یعنی  ROG MAXIMUS X Apex در روز نخست رونمایی توانست پردازنده Core i7 8700K را تا فرکانس دیوانه کننده ۷۳۰۰ مگاهرتز اورکلاک کرده و ۱۱ رکورد نخست جهانی را با کمک این مادربورد به ثبت رساند. در قسمت اورکلاک RAM، اورکلاکرهای ایسوس توانستند به فرکانس ۵۵۲۹٫۲  مگاهرتز دست یابند!
ایسوس به منظور در دسترس بودن گیمینگ برای هر بودجه ای با معرفی سریROG STRIX، این امکان را برای تقریباً برای هر سطح از بودجه مهیا ساخته است. در چیپست Z370 بیشترین تعداد معرفی مربوط به سری ROG STRIX است که با نام هایROG STRIX Z370-E Gaming، ROG STRIX Z370-F Gaming، ROG STRIX Z370-H Gaming برای فرم فاکتور ATX و برای فرم فاکتور mATX مادربورد ROG STRIX Z370-G Gaming و در فرم فاکتور Mini-ITX هم مادربورد ROG STRIX Z370-I Gaming در سری اول معرفی شده است.
در هر دو سری ROG و ROG STRIX با رده بالاترین تجهیزات تولید شده اند. ایسوس برای تضمین کارایی، مدار تغذیه کاملاً هوشمند با کنترلر اختصاصی Digi+ و قطعات رده بالا مانند خازن های ژاپنی ۱۰K و چوک های ویژه استفاده کرده است. این قطعات علاوه بر کارایی بالا، دمای کمتری هم نسبت به سایر مادربوردهای برند های دیگر تولید کرده که این عمل منجر به تضمین دوام و طول عمر می شود. در همه مادربوردهای سری Z370 ایسوس، به منظور بهترین وکارامد ترین در استفاده از حافظه های پرسرعت DDR4 از OptiMem و نسل سوم فناوری T-Topology استفاده کرده است. با کمک این فناوری ها خیال کاربر در انتخاب کیت های حافظه راحت شده و مشکل ناسازگاری را به صفر رسانیده است.
در بخش شبکه مخصوص بازی نیز درست مانند همه سری های قبلی از چیپ های رده بالای شبکه اینتل، راهکارهایی مانند LanGuard و GameFirst استفاده شده است.
در دنیای صدا هم که همیشه کارت صوتی با فناوری SupremeFX زبانزد خاص و عام است. جدیدتری قطعات صوتی مانند DAC های به روز،رده بالاترین چیپ صوتی، خازن های طلایی ژاپنی Nichcon و سایر ادوات رده بالا به کار گرفته شده، وعلاوه برسخت افزار رده بالا، نرم افزار های کاربردی ویژه ای مانند Sonic Radar و Sonic Studio را گنجانیده است تا بالاترین کارایی را در گیمینگ حرفه ای داشته باشید.

 

 






منبع : آسیا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار