کد خبر: ۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 07
محیط کار و فضای اداری، مکانی است که حدود ۸ ساعت از زندگی خود را در آن می‌گذرانید، بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش آی تابناک : امروزه زندگی در شهرهای پرجمعیت به همراه تکنولوژی، سبک زندگی متفاوتی را برای افراد ایجاد کرده است و اشتغال به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر جامعه، سمت و سوی زندگی را برای کارمندان با ایجاد استرس و فشار کاری، عدم صرف زمان کافی برای انجام فعالیت جسمانی، تفریح و معاشرت تغییر داده است. در واقع کارمندان بیشتر زمان خود را به‌صورت روزانه در فضای کاری سپری کرده و عوامل متعددی بر عملکرد آنها در دفاتر کار و در نهایت بر زندگی شخصی ان ها تاثیر می گذارد. تاثیرات منفی حاصل، سبب ایجاد بسیاری از مشکلات، بیماری‌ها و از سوی دیگر کاهش کیفیت کار و افت بازدهی کارمندان می‌شود.

آرل

مدیران و موسسان شرکت‌های بزرگی مانند گوگل با تاکید بر تغییر سبک زندگی و ارتقاء محیط کار، نقش طراحی متناسب فضای اداری و تاثیرات عمیق آن را بر کیفیت کار کارمندان خود به وضوح دریافته‌اند و با معماری هوشمندانه در شرکت‌های خود فضایی بسیار پویا خلق کرده و راندمان بالاتری را منطبق بر منافع شرکت و کارمندان ایجاد می‌کنند.

از اهداف اصیل معماری بهبود کیفیت زندگی با بالا بردن کیفیت فضای زیستی است که شرکتمعماری آرل به سبب تجسم روح امید و ارتقاء کیفیت زندگی که هدف طراحی­‌های این شرکت است، در سبک کاری خود رسالتی بیش از یک شرکت تجاری معماری- عمرانی برای خود قائل است و راهکارهایی منطبق با خصوصیات و ابعاد وجودی انسان ارائه می‌کند.

آرل

مهندسان مشاور معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، شهرسازی و طراحی منظر از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است و با بهره­‌گیری از توان هنری، علمی و تیم فنی خود، با به‌کار‌گیری امکانات گسترده اجرایی و عمرانی منطبق با معیارهای بین‌­المللی، توانسته است نقش به‌سزایی در طراحی و ساخت انواع پروژه‌­های اداری، مسکونی، فرهنگی و تجاری داشته باشد.

از اهم پروژه‌های انجام شده توسط آرل می‌­توان به طراحی، نظارت و اجرای ۳۰۰ دفتر نمایندگی سامسونگ در ایران، برنده طرح نمای شعب بانک ملت و طراحی و نظارت ۷۰۰ شعبه از آن، پروژه بهاران نفت، شهرک مسکونی ۷۰۰۰ واحدی نفت شیراز و همچنین پروژه مانا اشاره کرد.

این مجموعه در راستای تعهد به اهداف و آرمان‌­های خود اقدام به فعالیت­‌های متعدد فرهنگی_هنری نیز کرده است که از آن جمله می‌­توان به طراحی و اجرا در برنامه‌­ی تلویزیونی خانه نو مبارک، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع "امید به زندگی"، چاپ کتاب و برگزاری چند نمایشگاه هنری اشاره کرد. از اصلی‌ترین فعالیت‌های فرهنگی گروه معماران آرل وب‌سایت رسمی این مجموعه arel.ir است که با هدف ارائه دانش روز معماری جهان به جامعه معماری ایران و کلیه علاقمندان راه‌اندازی شده است که در راستای اهداف خود توانسته نیاز طیف­ گسترده‌­ای از اقشار جامعه را برطرف کند. 





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار