کد خبر: ۱۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 06
شرکت گوگل به صورت رسمی از گوگل پیکسل بوک به عنوان لپ تاپ جدید خود با سخت‌افزاری قدرتمند و اولین لپ تاپ دنیا مجهز به دستیار صوتی Google Assistant رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : لپ تاپ گوگل پیکسل بوک طی مراسم معرفی محصولات جدید شرکت گوگل به عنوان جدیدترین لپ تاپ گوگل و محصولی متفاوت به صورت رسمی با قابلیت‌هایی حرفه‌ای و کاربردی معرفی شد. این لپ تاپ یک کیلوگرم وزن دارد و قطر آن تنها ۱۰ میلی‌متر است که باعث شده یکی از سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ تاپ های تولید شده دنیا تا به امروز محسوب شود.

گوگل پیکسل بوک دارای صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی ۲۳۵ پیکسل در هر اینچ با طراحی ۴ در ۱ از جمله استفاده در حالت لپ تاپ، تبلت، تماشای ویدیو بدون کیبورد و استفاده به صورت صفحه نمایش برای انجام اموری از جمله آشپزی است.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل بوک می‌توان به پردازنده i5 و i7، شانزده گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD در کنار یک باتری قدرتمند با شارژدهی ۱۰ ساعت با قابلیت شارژ ظرف مدت ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه اشاره کرد.

یکی از نکات مهم در رابطه با لپ تاپ گوگل پیکسل بوک، مجهز شدن این لپ تاپ برای اولین بار در تمامی لپ تاپ‌های دنیا به دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) به عنوان یکی از هوشمندترین و بهترین دستیارهای صوتی ساخته شده متعلق به شرکت گوگل است. همچنین این لپ تاپ آپدیت‌های گوگل را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت می‌کند.

قلم جدیدی نیز برای گوگل پیکسل بوک طراحی و تولید شده است که دارای ۲۰۰۰ نقطه حساس و تاخیر ۱۰ میلی ثانیه‌ای است و حس استفاده از یک قلم بر روی کاغذ را برای کاربر ایجاد می‌کند؛ ضمن اینکه که یکی از بهترین قلم‌های دنیا محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام گوگل، پیکسل بوک در سه کانفینگ سخت افزاری مختلف و در نسخه پایه با قیمت ۹۹۹ دلار و قلم پیکسل بوک به صورت جداگانه با قیمت ۹۹ دلار از همین حالا قابل پیش خرید است.

گوگل پیکسل بوک؛ متفاوت ترین لپ تاپ دنیا!






منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار