کد خبر: ۱۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 06
در بازی موبایل Chili Mariachi به کلانتر ال گوردو و دوستش کمک خواهید کرد تا سارقین بانک روستای چیلی را دستگیر کنید.

به گزارش آی تابناک : استودیو برزیلی و مستقل Plug &‌ Boom اخیرا بازی اندروید و آیفون Chili Mariachi را منتشر کرده است. این بازی اندروید یک بازی اکشن و ماجراجویی است که شخصیت اصلی آن ماهی ال  گوردو، کلانتر روستایی در زیر دریا با نام چیلی است که سارقین به بانک این روستا دستبرد می‌زنند و تمامی سس‌های چیلی بانک را می‌دزدند. ال گوردو به همراه دوست خود پکوئینتو برای دستگیری تمامی سارقان بانک دست به کار می‌شوند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

Chili Mariachi

برای ساخت بازی Chili Mariachi از موتور بازیسازی Unity استفاده شده است

گیم‌پلی بازی آیفون Chili Mariachi بدین گونه است که ال  گوردو از سمت چپ صفحه بازی به سمت راست به صورت اتوماتیک با سرعت حرکت می‌کند و بازیکن با نگهداشتن انگشت خود روی صفحه نمایشگر گوشی خود او را به سمت بالا یا پایین کنترل می‌کند. در سمت چپ و پایین صفحه نمایش دکمه شلیک اسلحه تعبیه شده است که بازیکن با لمس کردن روی آن به سمت دشمنان و موانع موجود در بازی تیراندازی می‌کند و با نگه داشتن انگشت خود روی دکمه شلیک، اسلحه خود را پر می‌کند و دوباره مشغول به تیراندازی می‌شود. مراحل بازی Chili Mariachi به مرور سخت‌تر شده و چالش‌ها و دشمنان قدرتمندی در مقابل مسیر ال گوردو قرار می‌گیرند که پیشبرد مرحله را برای بازیکن سخت می‌کند. همچنین، تعدادی بوستر و power-up در بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند با استفاده از آنها قدرت ماهی ال گوردو را افزایش بدهد.

Chili Mariachi

مراحل بازی Chili Mariachi به مرور سخت‌تر می‌شود

استودیو Plug & Boom برای ساخت بازی موبایل Chili Mariachi از موتور بازی سازی Unityy استفاده کرده‌ و این بازی دارای گرافیک کارتونی و فانتزی است که سازندگان سعی کرده‌اند محیط روستایی چیلی را شبیه به مکزیک طراحی کنند. همچنین، آنها برای موسیقی متن این بازی از موسیقی مکزیکی بهره برده‌اند تا فضایی مکزیکی و گانگستری را در بازی ایجاد کنند. صداگذاری بازی Chili Mariachi به خوبی صورت گرفته است و صدای شلیک اسلحه و صداهای شخصیت‌های به خوبی پیاده‌سازی شده است. این بازی از سیستم خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و بازیکن می‌تواند آیتم‌های مختلفی از جمله لباس برای شخصیت ال گوردو را از فروشگاه داخل بازی خریداری کند.

Chili Mariachi

بازی Chili Mariachi یک بازی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که بازیکن را می‌تواند مدت‌ها درگیر خود کند. استودیو Plug & Boom سعی کرده است محیط مکزیکی و تعقیب و گریز تبهکاران را در بازی خود به بهترین شکل اجرا کند که تا حدودی توانسته است به این مهم دست پیدا کند. بازی موبایل اندروید و آیفون Chili Mariachi هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید این بازی جذاب را از طریقی لینک‌های پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chili Mariachi






منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار