کد خبر: ۱۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 04
الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی برای فیفا 18 منتشر کرده که یک سری از باگ‌ها و مشکلات بازی از جمله ضعف دروازه‌بان‌ها را رفع می‌کند.

به گزارش آی تابناک : یکی از مشکلاتی که در بازی فیفا 18 به چشم می‌آمد، شانس بالای شوت‌های از راه دور برای گل شدن و واکنش ضعیف دروازه‌بان‌ها به این شوت‌ها بود. حال الکترونیک آرتز در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر کرده که یکی از ویژگی‌های آن، بهبود این مشکل است و در مجموع دروازه‌بان‌ها از این پس واکنش‌های بهتری خواهند داشت و از طرف دیگر، شوت‌ها هم به‌سادگی تبدیل به گل نخواهند شد. آپدیت جدید فیفا 18 فعلا برای نسخه پی‌سی منتشر شده و به‌زودی برای نسخه‌های کنسولی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

این آپدیت همچنین یکی از باگ‌های بخش آلتیمیت تیم بازی را رفع می‌کند. این باگ باعث می‌شد تا در حالت‌های تک‌نفره این بخش بتوانید دروازه‌بان را کنترل کنید و در نتیجه هوش مصنوعی تیم شما را هدایت می‌کرد و شانس زیادی برای برنده شدن داشتید. اما پس از این آپدیت دیگر قادر به کنترل دروازه‌بان نخواهید بود. مورد بعدی که این آپدیت تغییراتی در آن اعمال می‌کند، درجه سختی حالت‌های Amateur و Semi Pro بازی است که از این پس کمی آسان‌تر خواهند بود تا افراد تازه‌کار راحت‌تر بتوانند به بازی عادت کنند. همچنین برخی افراد از کرش کردن بازی در فصل پنجم بخش داستانی خبر داده بودند که این آپدیت، این مشکل را هم حل می‌کند. 

آپدیت جدید بازی FIFA 18 ویژگی‌های دیگری نیز دارد و مثلا از این پس در بخش‌های آنلاین بازی، مشکل یکسان بودن لباس دو تیم به حداقل خواهد رسید. یا مشکل دیگری در بخش Careerr بازی وجود داشت که به گیمر اجازه می‌داد بازیکنی را که به صورت قرضی در تیم وی بازی می‌کند، در جریان نقل و انتقالات با بازیکن دیگری معاوضه کند که این مشکل هم با آپدیت جدید رفع خواهد شد. بهبود یک سری باگ‌های جزئی و مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران هم دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید بازی هستند. 

فیفا 18 با وجود مشکلاتی که دارد، یک بازی سرگرم‌کننده است که در بررسی زومجی هم نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی فیفا 18 به شرح زیر است:

فیفا 18 بازی بی‌نقصی نیست و مشکلاتی در سیستم دفاعی دارد و گل زدن با سانتر هم در آن بیش از حد راحت شده است. با این حال مواردی مثل حالت داستانی عالی، اتمسفر واقعی ورزشگاه‌ها، وجود تعداد زیادی تیم و لیگ و همچنین گرافیک زیبا و گزارشگر عالی، مواردی هستند که باعث شده‌اند فیفا 18 فوتبال را به شکل زیبایی ارائه کند که خیلی سخت می‌توان آن را دوست نداشت. 




منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار