کد خبر: ۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 03
تاریخ انتشار بازی GUTS مشخص شد. علاوه بر این، هم اکنون می‌توانید نسخه‌ی دموی بازی را به رایگان بازی کنید.

به گزارش آی تابناک : شرکت Flux Game Studio اعلام کرد که بازی مبارزه‌ ای خود یعنی (GUTS (Gory Ultimate Tournament Show را در تاریخ ۹ آبان، که مصادف با روز هالووین است، برای کامپیوتر منتشر خواهد کرد. همچنین، نسخه‌ی دموی این بازی در استیم به صورت رایگان در دسترس است و شما  می‌توانید بازی را امتحان و حتی برخی از آیتم‌های بازی را آزاد کنید.

بازی GUTS، برخلاف تمام بازی‌های هم سبک خودش در سبک مبارزه‌ای، از نوار سلامتی یا زمان‌سنج استفاده نمی‌کند. در عوض برای پیروز شدن، باید با ضربات خود، قسمت‌های مختلف بدن حریف را جدا کنید! یعنی به جای اینکه با ضربات خود، نوار سلامتی حریف را کاهش دهید، باید از ضربات مخصوص GUTS برای تکه تکه کردن حریف استفاده کنید. بازی شامل ۹ شخصیت مختلف و یک مد مخصوص است که در آن محیط نیز اعضای بدن مبارزین را هدف قرار می‌دهد.

این بازی را می‌توانید هم به صورت چندنفره و هم تک نفره‌ی داستانی بازی کنید. در بخش تک نفره‌ی داستانی، ۱۸ پایان مختلف وجود دارد. یعنی برای هر شخصیت، دو پایان مجزا خواهیم داشت. آیتم‌هایی که کاربران در نسخه‌ی دموی بازی دریافت می‌کنند، در نسخه‌ی اصلی بازی نیز قابل استفاده خواهند بود.

پائولو سانتوس، رییس شرکت Flux Game بیان کرد:

شاید GUTS به دلیل مکانیک تکه تکه کردنش، بازی سختی به نظر برسد، ‌اما بازی مکانیک دولایه‌ای دارد که باعث می‌شود هم بازیکنانی که تازه وارد دنیای بازی‌های مبارزه‌ای شده‌اند و هم کسانی که حرفه‌ای هستند، از این بازی لذت ببرند. غیرحرفه‌ای‌ها می‌توانند با تصادفی فشردن دکمه‌ها حریف خود را شکست دهند و حرفه‌ای‌ها با استفاده از کمبوها. این بازی مکانیزم پیچیده‌ای ندارد و یادگیری آن آسان است و همه می‌توانند از آن لذت ببرند. علاوه بر این، مکانیزم Comback بازی باعث می‌شود که هیجان بازی تا آخرین لحظه حفظ شود.

بازی GUTS ابتدا در تاریخ ۱۹ آبان برای پی سی منتشر خواهد شد.






منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار