کد خبر: ۱۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 27
از این پس برای مشاهده فیلم های ذخیره شده در گوشی با کیفیت بالا و انداختن آنها برروی دیوار می توانید از یک پروژکتور که در جیب جا می شود، استفاده کنید.
به گزارش آی تابناک : پروژکتور یادشده که XGIMI CC Aurora Projector نام دارد، می تواند تجربه حضور در سینما را در منزل برای شما به ارمغان بیاورد.

پروژکتور کوچک

مهم ترین مزیت این پروژکتور نمایش فیلم ها و ویدئوها با کیفیت اچ دی و ۷۲۰ پیکسلی است. شرکت سازنده می گوید XGIMI CC Aurora Projector از پخش ویدئو با دقت ۴K نیز پشتیبانی می کند. اما آزمایش های مستقل دقت ۷۲۰ پیکسلی را تایید می کند.

پروژکتور یادشده همچنین قادر به تصحیح تصویر و تنظیم خودکار ابعاد آن است. علاوه بر این سیستم صوتی باکیفیت JBL هم برای پروژکتور یادشده در نظر گرفته شده است. XGIMI CC با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و می توان از آن برای پخش محتوای ویدئویی قابل دسترس از طریق سایت ها و برنامه های نتفلیکس، هولو، اسپاتیفای و غیره استفاده کرد.

اتصال دیگر دستگاه ها به این پروژکتور به طور بی سیم یا از طریق پورت یو اس بی ممکن است. برای پخش صدا هم می توان در صورت تمایل از بلندگوی بلوتوث JBL استفاده کرد. حافظه این محصول برای ذخیره سازی ۱۰ فیلم سینمایی کافی است. قیمت XGIMI CC در آینده نزدیک اعلام می شود.







منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار