کد خبر: ۱۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 27
مایکروسافت در حال آماده سازی نسخه جدید نرم افزار اداری آفیس است و آن را در سال آینده میلادی روانه بازار می کند.
به گزارش آی تابناک : آفیس جدید که آفیس ۲۰۱۹ نام دارد تا قبل از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقمندان قرار نمی گیرد. نسخه های پیش نمایش این نرم افزار در اواسط سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهند بود.

آفیس ۲۰۱۹ علاوه بر نسخه های تازه ورد، اکسل و پاورپوینت دارای زیرمجموعه های تازه ای مانند نسخه تجاری برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ و همین طور نسخه ای متحول شده از اکسچینج خواهد بود.

مایکروسافت چندسالی است که دسترسی به خدمات آفیس را بر بستر اینترنت و از طریق سرویس های کلود ممکن کرده است، اما از آنجایی که تمامی کاربران آفیس به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، این شرکت کماکان به عرضه نسخه های به روز شده آفلاین آفیس ادامه می دهد.

آفیس ۲۰۱۹ هم با خدمات کلود سازگاری دارد و هم برای استفاده های عادی و آنلاین قابل استفاده است. برخی امکانات جدید آفیس ۲۰۱۹ عبارتند از فرمول ها و جداول و چارت های جدید برای اکسل و قابلیت مشخص کردن و تاکید بر نوشته ها با جوهری کردن آنها به منظور بهتر کردن جلوه بصری فایل های پاورپوینت.

مایکروسافت فعلا اطلاعات چندانی را در مورد ویژگی های آفیس ۲۰۱۹ منتشر نکرده و می گوید این کار را ظرف چند ماه آینده انجام خواهد داد.







منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار