کد خبر: ۱۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 24
معاون اجرایی رویداد بین‌المللی IC Tech ۲۰۱۷ از برگزاری این نمایشگاه در آذر ماه سال ۹۶ در برج میلاد تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه به دنبال سرمایه‌گذاریهای کلان و شناساندن پیشرفتهای انجام شده در حوزه IT ایران به شرکتهای بزرگ جهان است.
به گزارش آی تابناک : نسیم مشاهدی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری رویداد بین‌المللی IC Tech ۲۰۱۷۷ و ارائه دستاوردها و نوآوریهای شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی در راستای پیشرفت کشور در حوزه فناوریهای هوشمند اظهار کرد: این نمایشگاه که با دعوت از شرکتهای بزرگ و مطرح ایران و جهان در زمینه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، میزبان شرکتهای بزرگی از سراسر دنیا خواهد بود که فرصت مناسبی برای مؤسسات دانش‌بنیان، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی مرتبط در حوزه فناوری است تا برای تسریع و شتاب‌دهی به پیشرفتهای حوزه فناوری اطلاعات هم‌راستا با بزرگترین کشورهای جهان و استفاده از تجربیات آنها گام بردارد.

معاون اجرایی رویداد بین‌المللی IC Tech ۲۰۱۷ با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه آشنایی و تبادل فناوریهای روز حوزه اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شرکتهای داخلی، سرمایه‌گذاریهای کلان و شناساندن پیشرفتهای انجام شده در حوزه IT ایران به شرکتهای بزرگ جهان است، تصریح کرد: دعوت از برترین شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات از کشورهای پیشرو در این صنعت همچون فرانسه، هنگ‌کنگ، برزیل، هندوستان، آلمان، ایتالیا، ایرلند، نروژ، سوئد، فنلاند، سوئیس، هلند، بریتانیا و... در یک فضای علمی و تجاری می‌تواند بر کیفیت این نمایشگاه بیفزاید.

وی افزود: از طرفی بازدید و حضور مقامات بلندپایه از جمله ریاست محترم جمهور و هیئت همراه، وزراء، اعضای اتاق بازرگانی کشور و نمایندگان شرکتهای معتبر جهان از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه است.

معاون اجرایی این نمایشگاه خاطر نشان کرد: تاکنون شرکتها و سازمانهای بزرگی از سراسر ایران و جهان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گامهای مؤثری برای جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری با شرکتهای مطرح دنیا باشد.

مشاهدی درباره محورهای این نمایشگاه عنوان کرد: نرم‌افزارهای اداری و مالی، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، نرم‌افزار، سخت‌افزار، مخابرات، بانکداری الکترونیک، بانکداری هوشمند، اینترنت اشیاء، سیستمهای حفاظتی و امنیتی، سیستمهای هوشمند، فینتکها، اینشورتکها و... بخشی از محورهای گسترده این نمایشگاه است که سعی دارد با دعوت و مشارکت شرکتها و مؤسسات علاقه‌مند ضمن امکان همکاریهای دراز مدت و سرمایه‌گذاریهای قابل توجه به شرکتهای داخلی و خارجی کمک کند تا به توسعه بازار محصولات خود در کشور بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پنلهای تخصصی و سخنرانیهای کلیدی با حضور اساتید و سخنرانان بین‌المللی از دیگر بخشهای حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی IC Tech ۲۰۱۷ افزود: این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان تجاری، متخصصان، سرمایه‌گذاران، مدیران و کارمندان بخش فناوری ادارات و نمایندگان آنهاست تا ضمن حضور در نمایشگاه به تبادل نظرات، دیدگاه‌ها و پیشرفتهای جدید در حوزه فناوری اطلاعات بپردازند و افقهای جدیدی را در راه حرکت به سوی جامعه‌ای هوشمند ترسیم کنند.

او ادامه داد: برگزاری تالار مذاکرات یکی از بخشهای حائز اهمیت این رویداد است که فرصت مغتنمی برای تبادل‌نظر متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود؛ همچنین از دیگر برنامه‌های مهم این رویداد می‌توان به تجلیل از شرکتهای برتر این حوزه اشاره کرد.

مشاهدی با اشاره به ظرفیتهای بالای ایران در زمینه‌های IT و شرکتهای دانش‌بنیان در این حوزه بیان کرد: حضور شرکتهای خارجی در این نمایشگاه می‌تواند در افزایش سرمایه‌گذاری و ارائه محصولات نوآورانه و کارآفرینی طیف وسیعی از دانشجویان و جوانان این کشور تأثیرگذار باشد.

وی افزود: بنابراین از کلیه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دعوت می‌شود فرصت استفاده از نمایشگاه بین‌المللی فناوریهای هوشمند را مغتنم شمرده و با حضور و مشارکت در نمایشگاه زمینه همکاریهای جدید و فرصتهای سرمایه‌گذاری بین‌المللی را فراهم کنند.
 




منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار